Hohoho!! [emoji33][emoji16]
Eh... Hehe... Jeg ble litt stressa jeg. Universet forteller meg noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hohoho!! [emoji33][emoji16]
Jeg visste ikke at det fantes en egen dag for tvillinger heller.
Ja, helt nydelige små. Jeg fikk bare litt ståpels av at det var Tvillingdagen i dag. Rosa strek innen fristen på Tvillingdagen? Jeg må virkelig holde kjeft for mannen.
Hehe, morsomt[emoji7][emoji7] jeg testa positivt på morsdagen og tok det som et tegn[emoji7] kanskje du får twins[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ikke jeg heller mye man lærer gjennom det her
Hehe... Vi blir utlært etter hvert.
Det skjønner jeg godt [emoji51] Det var jo nesten litt for tilfeldig [emoji85] Vi får satse på at det bare blir én spire, selv om to spirer definitivt er bedre enn ingen! Jeg lurer også på når neste test ryker? [emoji16]Eh... Hehe... Jeg ble litt stressa jeg. Universet forteller meg noe?
Ja håper det! Synes jeg vet for mye allerede jeg
Når ryker neste test? [emoji87]
Det skjønner jeg godt [emoji51] Det var jo nesten litt for tilfeldig [emoji85] Vi får satse på at det bare blir én spire, selv om to spirer definitivt er bedre enn ingen! Jeg lurer også på når neste test ryker? [emoji16]
I kveld sikkert.
Hohoi, her var det jo rosa streker gitt Krysser fingre for at de bare blir sterkere fremover Er din tur nå
*Popper popcorn og setter meg godt tilrette* [emoji87][emoji7]
Gleder meg til ny test!
Skjønner jo det er fælt for de og, jeg har på en måte tenkt at det ikke er så ille, for de får jo hjelpemidler, men vet ikke om jeg kunne produsert sånn på kommando heller der inne. Første gangen var min og på det "rommet" mens andre gang hadde vi hotell og da var han alene der. Men herregud så kleint liksom.Han synes jo selvsagt det er verre for meg, men han synes den oppgaven er fryktelig flau. Og at han må gå inn den døren så alle på venterommet vet hva han skal og levere koppen etterpå. Jeg prøver å minne han på at alle mennene han ser på venterommet må gjennom det samme, men det hjelper lite. Heldigvis går det bra hver gang.
Veldig greit med en optimist. Jeg liker det.
Skjønner jo det er fælt for de og, jeg har på en måte tenkt at det ikke er så ille, for de får jo hjelpemidler, men vet ikke om jeg kunne produsert sånn på kommando heller der inne. Første gangen var min og på det "rommet" mens andre gang hadde vi hotell og da var han alene der. Men herregud så kleint liksom.
Ehm.... Hva tenker du om at man blir irritert på seg selv og tenker "Dumme testen, og dumme urinen som var helt utvannet. Jeg tisser på nytt og ser om den er gulere". Og voila. Gulere urin. Ny tanke: "Nå tester jeg med begge strimmeltyper og ser hva som skjer."
Etter fem minutter:
Vis vedlegget 271776