Håp om søsken

Vi fikk plutselig litt hastverk med et ryddeprosjekt, så jeg bare sniker innom for å fortelle at jeg likevel måtte ta en kveldstest og litt bilder av den. Så får vi vente med mer testing til i morgen. :p

Etter 5 minutter:
IMG_4782.JPG

Og nå etter snart en time:
IMG_4783.JPG

Vær så snill å bli til termin. :Heartred

Det er iallefall ingen tvil om at du er gravid [emoji7][emoji7] Blir spennende dager fremover altså! Krysser fingre og tær og håper jeg følger etter [emoji8]

Nei, jeg fikk positiv test 9 dpo den gangen her. :D Og på tvillingdagen og alt. :hilarious: Nå blir det altfor spennende dager ja. Og du skal jo komme bare et par dager bak her. Det har jeg bestemt. :rulez (Og du holdt av plass til oss.)

Yey[emoji7][emoji7][emoji7] baby on board[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Liten celleklump hvert fall. :shy: Håper virkelig det er starten på noe fantastisk. :Heartred

Ååå, fantastisk!! Så gøy!!! Det skulle jaggu bare mangle at du ble preggers på denne runden altså! Rørt [emoji7][emoji7]

Tusen takk fine du. :Heartred

Jeg synes faktisk også at etter forberedelser siden januar så fortjente jeg det litt ekstra nå. :shy: Selv om jeg aldri finner ut om det var flaks eller noen av tiltakene som gjorde utslaget dersom dette går hele veien. :Heartred

Hihi, positiv test på tvillingdagen med to egg i rugekassa :p
OM det er to så er det greit at dere har ca 8 mnd på å fordøye dette ;)

Gratulerer!! ❤️

Åherregud! Hurra! Du har jo fått streker! Gleder meg til fortsettelsen, men fytti så lovende!

Jeg håper vi kan få fine streker i dagene fremover nå begge to. :Heartred

Hihi, positiv test på tvillingdagen med to egg i rugekassa :p
OM det er to så er det greit at dere har ca 8 mnd på å fordøye dette ;)

Gratulerer!! ❤️

Ja. Om det er to får vi først vite det på UL om en stund, og da kommer de vel sikkert litt før termin, så det blir nok altfor kort tid til å fordøye det. :hilarious: :bag: :p (Bare for å presisere: Jeg bare tuller. Vi HAR tenkt oss om før vi satte inn to).

Tusen takk! :Heartred:Heartred:Heartred

Ooooo!! Her har det skjedd ting!Gratulerer så mye!:D dette er deg vel undt[emoji173]️

Ooooo!! Her har det skjedd ting!Gratulerer så mye!:D dette er deg vel undt[emoji173]️

Tusen takk! :Heartred Jeg håper dette er slutten på prøverørskarrieren vår nå. :shy:

Nei, jeg fikk positiv test 9 dpo den gangen her. :D Og på tvillingdagen og alt. :hilarious: Nå blir det altfor spennende dager ja. Og du skal jo komme bare et par dager bak her. Det har jeg bestemt. :rulez (Og du holdt av plass til oss.)

Det måå jo være et tegn [emoji87]
Ja sooom jeg håper det! Plassene er holdt av ja, så nå må de brukes, ingen vei tilbake [emoji8]

Back
Topp