Håp om søsken

Ehm.... Hva tenker du om at man blir irritert på seg selv og tenker "Dumme testen, og dumme urinen som var helt utvannet. Jeg tisser på nytt og ser om den er gulere". Og voila. Gulere urin. Ny tanke: "Nå tester jeg med begge strimmeltyper og ser hva som skjer."

Etter fem minutter:
Vis vedlegget 271776

Oii ser der! Streker:woot::woot::Heartred spennende dager fremover! Jeg kommer til å leve på dine tester nå, så håper du tester ofte assa! :knegg:

Smiler fra øre til øre av de fine testene der! :D

Oii ser der! Streker:woot::woot::Heartred spennende dager fremover! Jeg kommer til å leve på dine tester nå, så håper du tester ofte assa! :knegg:

Åh. Fine du! Nå fikk jeg tårer i øynene. Det var jo ikke sånn at du skulle leve på mine tester nå. :( :Heartred

Tusen takk for at du heier og håper for meg. :Heartred

Morgenurin nr 2 testene mine gjør meg ganske spent nå hvert fall. :bag:

Åh. Fine du! Nå fikk jeg tårer i øynene. Det var jo ikke sånn at du skulle leve på mine tester nå. :( :Heartred

Tusen takk for at du heier og håper for meg. :Heartred

Morgenurin nr 2 testene mine gjør meg ganske spent nå hvert fall. :bag:

Skal heie deg helt i mål jeg nå! Ikke noen flere negative resultater fra mai gjengen vår nå:Heartred
Skjønner godt du er spent, for det der var tvillingstrekene dine:D:Heartred

Skal heie deg helt i mål jeg nå! Ikke noen flere negative resultater fra mai gjengen vår nå:Heartred
Skjønner godt du er spent, for det der var tvillingstrekene dine:D:Heartred

:Heartred:Heartred:Heartred

Åh. Jeg tror mannen svimer av hvis det er to. :bag: Jeg tør ikke begynne å tenke på det. Altfor svak strek til å drømme helt frem. En dag av gangen. Skikkelig stigning er første målet. :nailbiting: Tør ikke tenke lenger enda. :bag:

:Heartred:Heartred:Heartred

Åh. Jeg tror mannen svimer av hvis det er to. :bag: Jeg tør ikke begynne å tenke på det. Altfor svak strek til å drømme helt frem. En dag av gangen. Skikkelig stigning er første målet. :nailbiting: Tør ikke tenke lenger enda. :bag:

Hehe:joyful:
Skjønner at du ikke tør å tenke så langt, det hadde ikke jeg gjort heller, men nå skal de bli sterkere! :Heartred

[emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red

Altså. Dere satte inn to. Mannen din vet det sant? Og at da kan man faktisk ende med det.

Er det nå jeg skal fortelle om noen jenter i barnehagen til min yngste? Mor ønsket mer enn et barn og dro utenlands og fikk satt inn to egg.

Jepp. Den ene er toegget. De andre to er enegget. De fikk altså toeggede trillinger.

Hehe:joyful:
Skjønner at du ikke tør å tenke så langt, det hadde ikke jeg gjort heller, men nå skal de bli sterkere! :Heartred

Er jo omtrent spøkelses-streker foreløpig. :knegg:

Tusen takk for at du håper det for meg. Jeg har veldig lyst på sterkere streker nå. :Heartred

Altså. Dere satte inn to. Mannen din vet det sant? Og at da kan man faktisk ende med det.

Er det nå jeg skal fortelle om noen jenter i barnehagen til min yngste? Mor ønsket mer enn et barn og dro utenlands og fikk satt inn to egg.

Jepp. Den ene er toegget. De andre to er enegget. De fikk altså toeggede trillinger.

Haha... Han vet det. Og vi kjenner flere tvillingforeldre (også noen assistert to-eggede). Men med vår statistikk på embryo-frafall så har vi tenkt at sjansen er liten. :p

Ved positiv test etter innsett av to så vil ca 20 % av svangerskapene være tvilling-svangerskap. Og jeg tenker egentlig at vi er dårligere enn snittet hva gjelder embryo-kvalitet. Det er også økt risiko for å miste en i første trimester.

Så vi har overveid det ordentlig før innsett altså. Og vi hadde ikke satt inn to embryo om det var blastocytter. Så vi har tenkt at innsett av to todagers var for å øke sjansen for graviditet.

Det sagt; Fester begge seg og blir med så er vi takknemlige og tar i mot med åpne armer. Vi kunne ikke satt inn to om vi ikke tenkte det. :Heartred

Og det er et amerikansk par (mener jeg det var) som fikk to par eneggede tvillinger etter innsett av to. Så de har fire jenter. :knegg: Sånne historier kan jeg ikke fortelle mannen. Da hadde han ikke turt å sette inn noen. :hilarious:

7dp2dt

Må jo følge opp med bilde etter en time:
IMG_4775.JPG

Puppene er fremdeles medium ømme. Jeg er jo småkvalm. Det er ømt i korsryggen i dag og. Det murrer i livmoren fortsatt. Alt er vanlig med progesteron, så symptomene er ikke egentlig så spennende enda.

Håper (og samtidig ikke) at du må grave frem Zofranpakken nå ;):confused:

Går på noen mildere alternativer forebyggende fra innsett. Vi får se om det holder eller ikke etter hvert. :bag: Om dette faktisk skal skje nå. :Heartred

Og så sier jo Bent Høie at vi ikke trenger Zofran da... :shifty:

Går på noen mildere alternativer forebyggende fra innsett. Vi får se om det holder eller ikke etter hvert. :bag: Om dette faktisk skal skje nå. :Heartred

Håper virkelig at litt forebygging og tidlig medisinering skal gi deg et bedre svangerskap denne gangen! ❤️

Hva mener du, skal den ikke være mulig å få i Norge lengre?

Håper virkelig at litt forebygging og tidlig medisinering skal gi deg et bedre svangerskap denne gangen! ❤️

Hva mener du, skal den ikke være mulig å få i Norge lengre?

Takk, jeg håper det jeg og. :Heartred

Bent Høie mener at kvinner med HG ikke trenger den, og burde få andre medisiner, og han skal sørge for at departementet hans veileder behandlere om dette: https://www.facebook.com/129239370601812/posts/929673243891750/

Du kan se mye mer på siden her: https://m.facebook.com/HyperemesisNorge/

Hvorfor mener han det?[emoji849][emoji849]

Back
Topp