Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er altfor spennende [emoji7] Innom titt og ofte for å se om du har testa mer [emoji87]
Haha... Jeg kan ikke dele alle tester her.
Klart du kan! Tilfredstille testetøsa i meg, som ikke får teste på noen dager [emoji23]
Jooo du må dele!!
Haha... Jeg kan like gjerne legge ut bilde fra i dag morges på nytt.
Neida! Fór oss med tester [emoji23]
Ser noe altså!! Måtte den bli klar og tydelig de neste dagene [emoji7] Hva sier magefølelsen?
At det er tull å teste nå, og at jeg ikke har peiling. Vil veldig gjerne få ømmere pupper. Ellers må jeg bare vente på torsdag.
*Tilfredsstilt testetøs* Visste jeg kunne stole på deg [emoji16][emoji7] Det er noe der fortsatt. Fortsatt dobbelt spent
Jo det kan du!Klart du kan! Tilfredstille testetøsa i meg, som ikke får teste på noen dager [emoji23]
Haha ja det er jo det, men det er jo så gøy [emoji23] Null niks og nada ømme pupper her heller, så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet [emoji28]
Jo det kan du!
Bilde ?Ga etter for gruppepresset nå.
Bilde ?
Skylder på ammetåkenRett over her. 30 minutter siden.
Skylder på ammetåken
Synes det er NOE der. Men vanskelig å si.
Ser den. Er selv bare 9dpo og har lyst å teste, da jeg fikk første svake CB early detetcion 9dpo når lille var i magenEr bare samme noe på alle testene så er bare tull å teste foreløpig.