Håp om søsken

Dette er altfor spennende [emoji7] Innom titt og ofte for å se om du har testa mer [emoji87]

Dette er altfor spennende [emoji7] Innom titt og ofte for å se om du har testa mer [emoji87]

Haha... Jeg kan ikke dele alle tester her. :p :hilarious:

Neida! Fór oss med tester [emoji23]

Tja. Kveldstest. Synes det er likt som i morges.

IMG_4766.JPG

Ser noe altså!! Måtte den bli klar og tydelig de neste dagene [emoji7] Hva sier magefølelsen?

At det er tull å teste nå, og at jeg ikke har peiling. Vil veldig gjerne få ømmere pupper. Ellers må jeg bare vente på torsdag.

*Tilfredsstilt testetøs* Visste jeg kunne stole på deg [emoji16][emoji7] Det er noe der fortsatt. Fortsatt dobbelt spent ;)

At det er tull å teste nå, og at jeg ikke har peiling. Vil veldig gjerne få ømmere pupper. Ellers må jeg bare vente på torsdag.

Haha ja det er jo det, men det er jo så gøy [emoji23] Null niks og nada ømme pupper her heller, så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet [emoji28]

*Tilfredsstilt testetøs* Visste jeg kunne stole på deg [emoji16][emoji7] Det er noe der fortsatt. Fortsatt dobbelt spent ;)

Haha... Blæ! Det er altfor dumt med flere tester så tidlig. :hilarious:

Haha ja det er jo det, men det er jo så gøy [emoji23] Null niks og nada ømme pupper her heller, så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet [emoji28]

Næh. Det er egentlig ikke så gøy så tidlig. :p Doble streker er gøy.

Jeg har medium ømme pupper nå. Har gått gradvis fra litt ømme. Men medium ømme er de alltid i lutealfasen. Så superømme er det jeg lengter etter.

Håper vi begge er tålmodige for en god grunn denne gangen. :Heartred

Back
Topp