Håp om søsken

Spennende alikevel! Den streken skal aldri bli borte, bare sterkere:D

"Strek" er å ta hardt i på gårsdagens test. :hilarious: Haha.... Åh. Galskap med tidligtesting. Jeg håper du får rett. :Heartred

Her var du! :) spent på testingen fremover, og vil følge deg videre :Heartred Håper på to streker for deg!!

Takk! :Heartred Så hyggelig at du vil følge med. :) Jeg håper det blir to streker her om noen dager nå. :shy:

Spent på fortsettelsen. Skikkelig spent. Dobbelt spent!

Haha... Dobbelt du. :p Jeg er også spent nå. Nå er det liksom tilbake til "vinn eller forsvinn" i løpet av bare noen dager. Har jo telt måneder, uker og nå er det bare få dager igjen. :nailbiting:

Har sånn troa på dette jeg, den streken skal bare bli tydeligere og tydeligere!

Tusen takk fine Sitrus! :Heartred Skikkelig strek hadde vært veldig fint. :D

Dette har jeg skikkelig troa på også <3

Tusen takk! :Heartred Jeg har troa innimellom og så er jeg plutselig helt sikker på at det ikke har gått. Disse dagene er tortur. :bag:

6dp2dt

Jeg vil ha superømme pupper. Jeg har ikke det. Arg! Jeg har bare medium ømme pupper. Så foreløpig bare vanlige progesteron symptomer. Og jeg merker at jeg begynner å tenke at det kanskje ikke gikk denne gangen heller. Jeg håper fortsatt selvsagt, men det sniker seg inn en ekkel tanke om at til helgen vet jeg. Det er kort tid igjen. Så vet jeg. Kanskje er da håpet ute. Oppladingen i et halvt år. Åh.

Jeg er ikke uten håp altså, men det svinger mer nå. Fortsatt for tidlig for at testene gjør meg negativ, det er om to dager jeg virkelig er spent.

Dagens test er bare samme "noe". Etter 5 minutter:
IMG_4757.JPG

Etter over 1 time, sammen med gårsdagens (dagens nederst):
IMG_4759.JPG

Jeg er IKKE rå på streker. Men synes det er mer på den idag enn igår[emoji848]

Det ser sånn ut IRL også, men det er så liten forskjell at det kan være urinen eller bare selve testene. Altfor lite til at jeg tør å tro noe annet hvert fall. :bag:

Nooooooe. Men umulig å si. Dagene går sakte nå.

Nooooooe. Men umulig å si. Dagene går sakte nå.

Ja. Burde kanskje presisert "negativ" i innlegget i tilfelle noen tror jeg er gal nok til å tenke noe annet enn det. :rolleyes: Nå går minuttene sakte. :bored:

Det ser sånn ut IRL også, men det er så liten forskjell at det kan være urinen eller bare selve testene. Altfor lite til at jeg tør å tro noe annet hvert fall. :bag:
8 dpo er jo veldig tidlig uansett i forhold til babystrek da!

Ser absolutt mer på den i dag enn i går! Spennende!

Her hos oss er det torsdag før jeg er klar for det, men antar tiden går saktere hos deg.

Hehe... Er noe med disse dagene her altså.

Back
Topp