Håp om søsken

Også er de veldig varierende! Veldig forskjellig fargestoff. Er jo nesten umulig å sammenligne fra dag til dag.

Ja, det og.

Veldig morsomt at billigtester påstår at det er nøyaktig det samme. :hilarious:

5dp2dt
Ovitrelle-testen er negativ, men den har jo en svak "noe", så da er det utgangspunktet da. Så får vi se om noen dager. :)

Etter 5 minutter:
IMG_4754.JPG

Etter 1 time:
IMG_4755.JPG

Symptomene er fortsatt det samme, ingenting som har blitt tydeligere enda. Så jeg er utålmodig og spent.

Så gøy at testingen er i gang[emoji7][emoji7] nå må det bli to streker de neste dagene[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Åååå så spennende!! Måtte de bli masse sterkere [emoji7][emoji7]

Så gøy at testingen er i gang[emoji7][emoji7] nå må det bli to streker de neste dagene[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Åååå så spennende!! Måtte de bli masse sterkere [emoji7][emoji7]

Spennende dager[emoji173]️ følger med og krysser alt jeg har!!

Følger med superspent!:love7

Tusen takk for at dere er med og heier. :)

Testetøsa vil jo teste hver gang jeg tisser, mens jeg prøver å minne henne om at det fortsatt er noen dager til jeg regner med å kunne se noe eventuelt spennende. :bag:

Nå begynner jeg å bli nervøs og spent og alt. Fallhøyden er alltid så stor på slutten av forsøket. :confused: Håpe håpe håpe! :smiley-angelic001

For meg som aldri har drevet med ivf og lå ha påminnelse om hvordan dette var. Jeg legger sammen tallene så 5 pluss 2 er 7 dpo sant? 5 dager etter innsett at et "2 dpo egg" eller. Av 2 2 dpo egg da.

For meg som aldri har drevet med ivf og lå ha påminnelse om hvordan dette var. Jeg legger sammen tallene så 5 pluss 2 er 7 dpo sant? 5 dager etter innsett at et "2 dpo egg" eller. Av 2 2 dpo egg da.

Stemmer på en prikk. :) 7 dpo i dag. Og 9 dager etter Ovitrelle-sprøyten.

Følger med og heier!

Spent på fortsettelsen. Skikkelig spent. Dobbelt spent!

Back
Topp