Håp om søsken

Åååå nå begynner det å bli spennende altså! [emoji7] Gleder meg til testing. Jeg er på lag med testetøsa [emoji28]

Ryker mye tester fra i morgen og utover nå. :bag: :angelic:

Han ser på meg med forventning hver gang jeg har vært på toalettet:joyful: han er optimist, så der er vi forskjellig:dead:
Vi må være tålmodige! Det er ikke lett assa.. Er nok bare cyclogest her også.. Hele den greia her er en tålmodighetstest:bag: oppblåsthet går over til babymage nå snart, så bare bli vandt til det:joyful:

Så herlig! :Heartred Koselig med en optimistisk og forventningsfull mann!

Mannen min er en ordentlig optimist, men akkurat tidligtesting blir han fort litt gal av. Han ble nok ganske lei seg de gangene vi opplevde kjemisk. Han vil heller vente på litt høyt hcg-nivå. :bag:

Så herlig! :Heartred Koselig med en optimistisk og forventningsfull mann!

Mannen min er en ordentlig optimist, men akkurat tidligtesting blir han fort litt gal av. Han ble nok ganske lei seg de gangene vi opplevde kjemisk. Han vil heller vente på litt høyt hcg-nivå. :bag:

Ja det er sant:Heartred
Skjønner det:( trist at dere har opplevd det så mange ganger:/ men nå skal det bli skyhøyt! :D:Heartred

Nå gleder jeg meg til en skikkelig fin testrekke de kommende ukene :D

Ja det er sant:Heartred
Skjønner det:( trist at dere har opplevd det så mange ganger:/ men nå skal det bli skyhøyt! :D:Heartred

Drømmer om fin hcg-stigning og terminspire i magen nå ja. :D

Gleder meg til tester jeg og[emoji16][emoji16][emoji16][emoji324]

:D

Håper på negativ i morgen da, så må vel klare å holde meg i noen dager til før det egentlig er spennende. :hilarious:

:D

Håper på negativ i morgen da, så må vel klare å holde meg i noen dager til før det egentlig er spennende. :hilarious:
Hvilke tester har du nå? Jeg vurderer å kjøpe de gode gamle wondfo (for de fås vel på billigetester nå?). Har brukt rosa babyplan de siste gangene.

Hvilke tester har du nå? Jeg vurderer å kjøpe de gode gamle wondfo (for de fås vel på billigetester nå?). Har brukt rosa babyplan de siste gangene.

Får man de nå???? :eek::eek::eek:

Jeg har noen rosa babyplan igjen, men jeg liker bedre blå tester så jeg har kjøpt masse av disse:
https://www.komplettapotek.no/produ...selvtester/make-sure-graviditetstest-strimmel (omtrent tilbud annenhver uke, 40 % i dag).

De Make Sure strimlene ser jo klin like ut som de gamle mørkeblå wondfo-testene, så jeg mistenker at det er de samme (bare de er klippet litt bredere).

Og selvsagt noen digitale med uke. De er også på tilbud i dag. ;)

Får man de nå???? :eek::eek::eek:

Jeg har noen rosa babyplan igjen, men jeg liker bedre blå tester så jeg har kjøpt masse av disse:
https://www.komplettapotek.no/produ...selvtester/make-sure-graviditetstest-strimmel (omtrent tilbud annenhver uke, 40 % i dag).

De Make Sure strimlene ser jo klin like ut som de gamle mørkeblå wondfo-testene, så jeg mistenker at det er de samme (bare de er klippet litt bredere).

Og selvsagt noen digitale med uke. De er også på tilbud i dag. ;)
Jeg har testet de makesure og de er bra, bare at de bruker himla lang tid på å få riktig styrke. Det var en som sa at hvis du går inn på billigetester - graviditetstest - strimmel - også den nederste som heter graviditetstest strimmel. At det var wondfo. Lurer på om det var lmn som sa det. Litt usikker.

Jeg har testet de makesure og de er bra, bare at de bruker himla lang tid på å få riktig styrke. Det var en som sa at hvis du går inn på billigetester - graviditetstest - strimmel - også den nederste som heter graviditetstest strimmel. At det var wondfo. Lurer på om det var lmn som sa det. Litt usikker.

Jeg tror de fortsatt har bilder av wondfo, men at det ikke er den du får i posten?

Og hvordan da riktig styrke? At de bruker mange minutter eller at de bruker mange dager på å øke? :) De funker finfint etter Ovitrelle hvert fall. :p

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp