Håp om søsken

Ser den. Er selv bare 9dpo og har lyst å teste, da jeg fikk første svake CB early detetcion 9dpo når lille var i magen :hilarious:

Jeg fikk positiv 10 dpo. Så jeg er veldig spent på torsdagen nå.

Du er god som holder deg da. :D

Næh. Det er egentlig ikke så gøy så tidlig. :p Doble streker er gøy.

Jeg har medium ømme pupper nå. Har gått gradvis fra litt ømme. Men medium ømme er de alltid i lutealfasen. Så superømme er det jeg lengter etter.

Håper vi begge er tålmodige for en god grunn denne gangen. :Heartred

Doble streker er definitivt gøyest [emoji87]
Jamen da er de iallefall på rett vei! Jeg har skikkelig troa for deg altså!
Ja huff, jeg har en skikkelig negativ kveld kjenner jeg! «Hvorfor skal det gå nå, når det ikke går ellers liksom».. Kommer til å bli en hard smell om det ikke blir to streker!

Doble streker er definitivt gøyest [emoji87]
Jamen da er de iallefall på rett vei! Jeg har skikkelig troa for deg altså!
Ja huff, jeg har en skikkelig negativ kveld kjenner jeg! «Hvorfor skal det gå nå, når det ikke går ellers liksom».. Kommer til å bli en hard smell om det ikke blir to streker!

De er foreløpig bare i normal rute lutealfase. Tror jeg. Verker en del i dem i kveld nemlig. :angelic:

Jeg hadde den kvelden du beskriver i går natt. Og jeg begynner nesten å kaldsvette av å tenke på enda et negativt innsett. Vi skal lykkes nå altså du! Jeg nekter å godta noe annet nå. :Heartred

Det eeer jo bittelitt mer i dag enn i går da! Skjønner godt at du ikke tør tolke noe utav det enda men. Følger med i spenning og HÅPER!!

Det eeer jo bittelitt mer i dag enn i går da! Skjønner godt at du ikke tør tolke noe utav det enda men. Følger med i spenning og HÅPER!!

Håper jeg og. :Heartred

7dp2dt

Ikke noe spennende i dag heller. I dag går det greit, i morgen blir jeg deppa om det er samme greia.

Etter 5 minutter:
IMG_4769.JPG

Etter 1 time:
IMG_4771.JPG

Sammen med de andre morgentestene, dagens nederst:
IMG_4772.JPG

Spent på dagens test[emoji16][emoji16][emoji16]

Den var ikke så spennende. Og nå nærmer vi oss faretruende den perioden hvor jeg synes det skal begynne å skje noe med testene. :bag:

Uff ja, synes jeg kjenner den følelsen. Men hvis du har fått positiv test 10 dpo før er det ingen grunn til å henge med hodet enda[emoji16]

Ehm.... Hva tenker du om at man blir irritert på seg selv og tenker "Dumme testen, og dumme urinen som var helt utvannet. Jeg tisser på nytt og ser om den er gulere". Og voila. Gulere urin. Ny tanke: "Nå tester jeg med begge strimmeltyper og ser hva som skjer."

Etter fem minutter:
IMG_4773.JPG

Ehm.... Hva tenker du om at man blir irritert på seg selv og tenker "Dumme testen, og dumme urinen som var helt utvannet. Jeg tisser på nytt og ser om den er gulere". Og voila. Gulere urin. Ny tanke: "Nå tester jeg med begge strimmeltyper og ser hva som skjer."

Etter fem minutter:
Vis vedlegget 271776

Definitivt streker her hvertfall[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Dette er så spennende!!!!!

Definitivt streker her hvertfall[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Dette er så spennende!!!!!

Ja. Det er veeeldig svake streker her. Men her er det streker. Rosa. Før tidsfristen. Ikke "noe". :bag::bag::bag:

Etter fem minutter:
Vis vedlegget 271776

Jeg har ikke et godt øye for tidligtesting, men her, her ser jeg på begge!! Best på babyplan!! Dette må bare gå en vei[emoji7][emoji1374][emoji173]️ jeg har så troa!

Whaat!!! Strek på begge[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji7]

I know. :bag: Svakeste strekene man kan få. Neste hakk ned er "noe". :bag:

Nå steg spenningen et par hakk igjen for meg her. :bag:

Testetøsa vant en runde to på morgenen her hvert fall. :angelic:

Jeg har ikke et godt øye for tidligtesting, men her, her ser jeg på begge!! Best på babyplan!! Dette må bare gå en vei[emoji7][emoji1374][emoji173]️ jeg har så troa!

Det er svake streker på testene. Veldig svake. Åhhh... Tør ikke å tenke på resten av veien enda. Skummelt. :bag: Takk for at du heier. :Heartred

Back
Topp