Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den. Er selv bare 9dpo og har lyst å teste, da jeg fikk første svake CB early detetcion 9dpo når lille var i magen
Næh. Det er egentlig ikke så gøy så tidlig. Doble streker er gøy.
Jeg har medium ømme pupper nå. Har gått gradvis fra litt ømme. Men medium ømme er de alltid i lutealfasen. Så superømme er det jeg lengter etter.
Håper vi begge er tålmodige for en god grunn denne gangen.
Seeeeeer!!!!!!!!
Doble streker er definitivt gøyest [emoji87]
Jamen da er de iallefall på rett vei! Jeg har skikkelig troa for deg altså!
Ja huff, jeg har en skikkelig negativ kveld kjenner jeg! «Hvorfor skal det gå nå, når det ikke går ellers liksom».. Kommer til å bli en hard smell om det ikke blir to streker!
Det eeer jo bittelitt mer i dag enn i går da! Skjønner godt at du ikke tør tolke noe utav det enda men. Følger med i spenning og HÅPER!!
Spent på dagens test[emoji16][emoji16][emoji16]
Er fortsatt tidlig[emoji4]
Den var ikke så spennende. Og nå nærmer vi oss faretruende den perioden hvor jeg synes det skal begynne å skje noe med testene.
Uff ja, synes jeg kjenner den følelsen. Men hvis du har fått positiv test 10 dpo før er det ingen grunn til å henge med hodet enda[emoji16]Ja. Jeg må vente til i morgen.
Uff ja, synes jeg kjenner den følelsen. Men hvis du har fått positiv test 10 dpo før er det ingen grunn til å henge med hodet enda[emoji16]
Ehm.... Hva tenker du om at man blir irritert på seg selv og tenker "Dumme testen, og dumme urinen som var helt utvannet. Jeg tisser på nytt og ser om den er gulere". Og voila. Gulere urin. Ny tanke: "Nå tester jeg med begge strimmeltyper og ser hva som skjer."
Etter fem minutter:
Vis vedlegget 271776
Definitivt streker her hvertfall[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Dette er så spennende!!!!!
Ehm.... Hva tenker du om at man blir irritert på seg selv og tenker "Dumme testen, og dumme urinen som var helt utvannet. Jeg tisser på nytt og ser om den er gulere". Og voila. Gulere urin. Ny tanke: "Nå tester jeg med begge strimmeltyper og ser hva som skjer."
Etter fem minutter:
Vis vedlegget 271776
Whaat!!! Strek på begge[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji7]
Jeg har ikke et godt øye for tidligtesting, men her, her ser jeg på begge!! Best på babyplan!! Dette må bare gå en vei[emoji7][emoji1374][emoji173]️ jeg har så troa!