Jeg skal få innkallingsbrev til UL. Blæ! Jeg håpet å få vite datoen med en gang. Utålmodig!
Samme fikk jeg!! Var så utrolig nedtur[emoji23] ville jo ha dato asap!! Men gikk fort da[emoji12][emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal få innkallingsbrev til UL. Blæ! Jeg håpet å få vite datoen med en gang. Utålmodig!
Samme fikk jeg!! Var så utrolig nedtur[emoji23] ville jo ha dato asap!! Men gikk fort da[emoji12][emoji12]
For en fin test i dag da gitt! [emoji7] Flott stigning [emoji173]️
Smart[emoji16][emoji1303]Jeg begynte ved innsett.
Fine testen[emoji5] mine tester var egentlig ikke noe særlig sterkere fordi det var tvillinger, har sett mange med tidligtester og en mageboer som har hatt sterkere. Det var først når jeg målte HCG via blodprøve at verdien lå endel høyere. Testene hadde bare vanlig stigning[emoji5] så dette blir spennende uansett! Akk, så kjedelig å vente på innkallelse i posten! Men det er jo ikke lenge til, selv om det kan føles sånn[emoji85]
Gah! Så irriterende [emoji28]Jeg skal få innkallingsbrev til UL. Blæ! Jeg håpet å få vite datoen med en gang. Utålmodig!
Bare av nysgjerrighet: når tok du blodprøve og hvor høy var verdien? Hvis du fortsatt huskerFine testen[emoji5] mine tester var egentlig ikke noe særlig sterkere fordi det var tvillinger, har sett mange med tidligtester og en mageboer som har hatt sterkere. Det var først når jeg målte HCG via blodprøve at verdien lå endel høyere. Testene hadde bare vanlig stigning[emoji5] så dette blir spennende uansett! Akk, så kjedelig å vente på innkallelse i posten! Men det er jo ikke lenge til, selv om det kan føles sånn[emoji85]
Gah! Så irriterende [emoji28]
Ikke jeg heller - like lite på dine vegne [emoji28]Oh yes! Jeg eier jo ikke den type tålmodighet.
Samlebilde:
Vis vedlegget 272464
Ikke jeg heller - like lite på dine vegne [emoji28]
Lekkert
Det blir vel ul rundt uke 7? Superspennende altså! Gleder meg på dine vegne [emoji7]
Dette har jeg gått glipp av. Gratulerer så mye! Det er helt fantastisk!