Mamma skal strikke en heldress til lille i ull. Noen som har noen fine mønster eller dressser eg kunne sett bilde av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma skal strikke en heldress til lille i ull. Noen som har noen fine mønster eller dressser eg kunne sett bilde av?
Har ikke bilde..men jeg har lurt på marius heldress.. i første omgang har jeg bestilt skappelgenser og marius genser til mine. Ei i bygda som strikker som tar kun tre hundre for det.. hun sa mellom to og tre hundre, men jeg har ikke samvittighet til å betale mindre enn tre hundre. Pr stykk altså. lurer på å bestille marius heldress også..vil ikke ha noe sånn da?Mamma skal strikke en heldress til lille i ull. Noen som har noen fine mønster eller dreasert jeg kunne sett bilde av?
Har ikke bilde..men jeg har lurt på marius heldress.. i første omgang har jeg bestilt skappelgenser og marius genser til mine. Ei i bygda som strikker som tar kun tre hundre for det.. hun sa mellom to og tre hundre, men jeg har ikke samvittighet til å betale mindre enn tre hundre. Pr stykk altså. lurer på å bestille marius heldress også..vil ikke ha noe sånn da?
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Vesla fikk denne av svigermor i fjor. Og vi brukte den masse! denne er 6 mnd, men passet så og si hele vinteren.Usikker Jeg må kikke meg om litt
Mamma skal strikke en heldress til lille i ull. Noen som har noen fine mønster eller dreasert jeg kunne sett bilde av?
Jeg elsker denne!!! http://www.pickles.no/snorkedress/
Jeg er veldig fornøy med den Spurte mamma om hvordan str jeg burde strikke, det skulle jeg ikke gjort for hun mente 2år og den er alt for stor. Men den passer med tiden og har brukt den endel selv om den er litt lang i armer og føtterDen lika eg skikkelig godt Litt utenom
Wow!!Nå begynner det å bli bra.
Lager teppet i "voksen" str så hun kan bruke det lenge ;-)
Vis vedlegget 73078
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Wow!!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg er veldig fornøy med den Spurte mamma om hvordan str jeg burde strikke, det skulle jeg ikke gjort for hun mente 2år og den er alt for stor. Men den passer med tiden og har brukt den endel selv om den er litt lang i armer og føtter
Jeg strikker litt løst, så en str mindre men nå er det noen mnd siden jeg prøvde den så kanskje den passer nåÅssen str måtte våre junibarn hatt da tror du? For at den skulle passe i høst/vinter?
så fin
så flottHolder på med denne til tantungen min, skal strikke til min gutt etterpå, knallfin syns jeg. Kan sende deg oppskrift hvis du vil. Vis vedlegget 73126
Sent from my iPhone using BV Forum
Svigermor holder på med en sånn i rosafarger til AM
Holder på med denne til tantungen min, skal strikke til min gutt etterpå, knallfin syns jeg. Kan sende deg oppskrift hvis du vil. Vis vedlegget 73126
Sent from my iPhone using BV Forum