Du legger tråden langs arb, i øvre kant også hekler duHvordan?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du legger tråden langs arb, i øvre kant også hekler duHvordan?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Stilig! minnet meg litt om me&i ikke inspirert av det du vel?Vis vedlegget 63670prøvd meg på shorts. Kul på. har laget en til med finere kanting, men har ikke bilde.
Så kjipt, det er mye arbSkulle quote deg Litamora, men gikk ikke..
Jeg bruker å gjøre det. Men med c2c så vil det ikke bli noe fint... i alle fall har ikke jeg funnet et måte å få den med uten at den synes ene eller andre stedet.. så må nok bare ta den tunge biten til slutt
Ja...!! Prøver å unngå striper men på buksa er set jo en innside så der lar jeg den bare være på nøstet men sjef hekler med farge nr 2.. bare litt prøv å feil på begynnelsen. Ikke lett med frihånd bestandigSå kjipt, det er mye arb
Nei det er ikke bestandig bare bareJa...!! Prøver å unngå striper men på buksa er set jo en innside så der lar jeg den bare være på nøstet men sjef hekler med farge nr 2.. bare litt prøv å feil på begynnelsen. Ikke lett med frihånd bestandig
Den er såååå fin. Mamma har brukt det mønstere og strikket en nydelig genser til Mathea i ullVis vedlegget 63650 har begynt på denne. Strikker med pinne 2.5 så dette kan ta tid. Bomullsgarn.
Faktisk en name it boxer jeg har fått inspirasjon fra. Men mulig det minner om me&i pga kantene.Stilig! minnet meg litt om me&i ikke inspirert av det du vel?
Hvor har du funnet mønster til den? Var superkulVis vedlegget 63670prøvd meg på shorts. Kul på. har laget en til med finere kanting, men har ikke bilde.
Takk! Med overlockmaskin og mønsteret til heilt spesiel & jubel går det som en lek. ser forbedringspotensialet i det da, med kanter og slikt, men sier meg fornøyd.Så flink du er momsa !
Takk! Med overlockmaskin og mønsteret til heilt spesiel & jubel går det som en lek. ser forbedringspotensialet i det da, med kanter og slikt, men sier meg fornøyd.
Hva er det?Har skjønt at jeg blir nødt til å skaffe meg overlock maskin om jeg skal sy mer altså..
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Det gjør det iallfall lettere, så lenge man er venner.Har skjønt at jeg blir nødt til å skaffe meg overlock maskin om jeg skal sy mer altså..
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Den kutter kantene mens den syr elastisk søm. Så den er ett tillegg til vanlig symaskin.Hva er det?