Håndarbeidstråd:)

Skulle quote deg Litamora, men gikk ikke..

Jeg bruker å gjøre det. Men med c2c så vil det ikke bli noe fint... i alle fall har ikke jeg funnet et måte å få den med uten at den synes ene eller andre stedet.. så må nok bare ta den tunge biten til slutt :rolleyes::confused:

Skulle quote deg Litamora, men gikk ikke..

Jeg bruker å gjøre det. Men med c2c så vil det ikke bli noe fint... i alle fall har ikke jeg funnet et måte å få den med uten at den synes ene eller andre stedet.. så må nok bare ta den tunge biten til slutt :rolleyes::confused:
Så kjipt, det er mye arb:o

Så kjipt, det er mye arb:o
Ja...!! Prøver å unngå striper men på buksa er set jo en innside så der lar jeg den bare være på nøstet men sjef hekler med farge nr 2.. bare litt prøv å feil på begynnelsen. Ikke lett med frihånd bestandig ;)

Så flink du er momsa ! :)
Takk! Med overlockmaskin og mønsteret til heilt spesiel & jubel går det som en lek. ;) ser forbedringspotensialet i det da, med kanter og slikt, men sier meg fornøyd. :)

Takk! Med overlockmaskin og mønsteret til heilt spesiel & jubel går det som en lek. ;) ser forbedringspotensialet i det da, med kanter og slikt, men sier meg fornøyd. :)

Har skjønt at jeg blir nødt til å skaffe meg overlock maskin om jeg skal sy mer altså..

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Back
Topp