Hørtes lurt utDen kutter kantene mens den syr elastisk søm. Så den er ett tillegg til vanlig symaskin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes lurt utDen kutter kantene mens den syr elastisk søm. Så den er ett tillegg til vanlig symaskin.
Den kjolen er så vakker. Har sett mange fargevarianter av den.Vis vedlegget 63650 har begynt på denne. Strikker med pinne 2.5 så dette kan ta tid. Bomullsgarn.
Så flink du er.
Så flint du er!!Vis vedlegget 64694
Jadda, hvaler opp ned og ikke nok stoff til å lage ny.
Det er jo egentlig helt supert! For da ser de det riktig vei når den brukes!Vis vedlegget 64694
Jadda, hvaler opp ned og ikke nok stoff til å lage ny.
Ja å den var enda finere på har du begynt den?Helledussan så fin den ble!!!! Helt forelsket i den!
♡Malin♡14.06.2013♡
Nei vet du det har gådd i et her! Bryllup forige helg, Malins 1årsdag i dag å bryllup hvor jeg skal lage bryllupskaken(!!!!) neste lørdag. Har ikke fått gjort noe håndarbeidJa å den var enda finere på har du begynt den?
Sent from my iPhone using BV Forum
Er ikke bare bare å få tid til håndarbeid:/ gratulere med 1åringNei vet du det har gådd i et her! Bryllup forige helg, Malins 1årsdag i dag å bryllup hvor jeg skal lage bryllupskaken(!!!!) neste lørdag. Har ikke fått gjort noe håndarbeid
♡Malin♡14.06.2013♡
Nei det er ikke det Tusen takkEr ikke bare bare å få tid til håndarbeid:/ gratulere med 1åring
Wow! Så fint!! jeg syns det går sakte på pinne 6 og acne genser
Hehe har bare brukt 2-3 kvelder så det går unna gruer meg litt til å begynne på store H sin håper på å få tatt søskenbilder med dem påWow! Så fint!! jeg syns det går sakte på pinne 6 og acne genser
Ja det gjør det da! det hadde vært søtt ♡ det fikser du ila ferienHehe har bare brukt 2-3 kvelder så det går unna gruer meg litt til å begynne på store H sin håper på å få tatt søskenbilder med dem på