Vi har maange mil å kjøre, så tenker at det ikke er et problemJa det gjør det da! det hadde vært søtt ♡ det fikser du ila ferien
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har maange mil å kjøre, så tenker at det ikke er et problemJa det gjør det da! det hadde vært søtt ♡ det fikser du ila ferien
Nydelig teppe!! Er det heklet?Vis vedlegget 65735 UFO teppe, snart fri for garn. Må få bestillt mere slik at jeg kan bli ferdig
Den ble kjempesøt! Likte fargeneSånn blei mitt c2c prosjekt! blei en koseklut i stedet for teppe. Ikke sååå fornøyd med hodet, som egentlig skulle bli en kanin, men så mer ut som en and men håper mottakeren godkjenner den for det!
Noe av det søteste jeg har sett å den er ikke ferdi enda!!Hvor har du funnet mønsteret og hvordan ser den ut ferdig?
Takk det gjorde heldigvis hu som skulle ha den ogsåDen ble kjempesøt! Likte fargene
♡Malin♡14.06.2013♡
Ja det er heklet bare staverNydelig teppe!! Er det heklet?
♡Malin♡14.06.2013♡
Her er det som jeg fant har felt 12m eller var det 18m mer en oppskrifta på skjørte, også prøver jeg meg bare frem her er skjørte: http://hjertemynthe.blogspot.no/2011/11/oppskrift-skjrt.html?m=1 også er det falske fletter restenNoe av det søteste jeg har sett å den er ikke ferdi enda!!Hvor har du funnet mønsteret og hvordan ser den ut ferdig?
♡Malin♡14.06.2013♡
Tusen takkHer er det som jeg fant har felt 12m eller var det 18m mer en oppskrifta på skjørte, også prøver jeg meg bare frem her er skjørte: http://hjertemynthe.blogspot.no/2011/11/oppskrift-skjrt.html?m=1 også er det falske fletter resten Vis vedlegget 66636Vis vedlegget 66637
Den blei supersøt! Du er flink altså!!
Er det mulig å bli mer nydelig!?!?!?!
Er det mulig å bli mer nydelig!?!?!?!
♡Malin♡14.06.2013♡
TakkDen blei supersøt! Du er flink altså!!
Så nydelig
Så flink du er kjempe fintTeppe til lille S
Vis vedlegget 72731
Har kommet ganske mye lenger nå da.
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app