Håndarbeidstråd:)

Prøver meg på den berømte acne genseren til store H, valgt fargene selv:) tror jeg skal strikke en lik til lille H, store H syntes det er sånn stas når de har like klær:)
Vis vedlegget 74446

Sent from my iPhone using BV Forum
Så fine farger :) jeg og tenkte jeg skulle prøve meg på en til l-k når min er ferdig. Men har nok mer behov for typ Oslo anorakk i høst/vinter. Syns den er såå fin!!

Her legger dere ut bilder av gensere og dresser som et så fin og sikkert vanskelig og strikke. Her er mitt prosjekt, en sokk :p vi får se om sokk nr 2 blir påbegynt når nr 1 er ferdig :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409465629895.jpg
    1409465629895.jpg
    62,1 KB · Visninger: 32
Her legger dere ut bilder av gensere og dresser som et så fin og sikkert vanskelig og strikke. Her er mitt prosjekt, en sokk :p vi får se om sokk nr 2 blir påbegynt når nr 1 er ferdig :p

Alle tror at dresser og gensere er så vanskelig, men du kommer til å bli overrasket hvis du prøver:)

Alle tror at dresser og gensere er så vanskelig, men du kommer til å bli overrasket hvis du prøver:)

Har prøvd :p strikket en bukse mens jeg var gravid, skjønte ikke bæra av hva jeg gjorde :p

Har prøvd :p strikket en bukse mens jeg var gravid, skjønte ikke bæra av hva jeg gjorde :p

Alltid hørt at sokker er mye vanskeligere en gensere og bukser....meeeeen, jeg kan også strikke sokker. Men ikkr det andre. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Nye byxor til fjøkna:)

Vedlegg

• 1410548361918.jpg
    1410548361918.jpg
    36,9 KB · Visninger: 30
Alltid hørt at sokker er mye vanskeligere en gensere og bukser....meeeeen, jeg kan også strikke sokker. Men ikkr det andre. ;)

Sokkene jeg strikker er uten hæl, så de er ganske så lett :p

Sokkene jeg strikker er uten hæl, så de er ganske så lett :p
Aha.. jeg strikker med hæl..og utrolig nok det eneste jeg klarer å strikke.. men har gitt opp alt som har med strikking og gjøre. Tar så evig lang tid. ;)

Aha.. jeg strikker med hæl..og utrolig nok det eneste jeg klarer å strikke.. men har gitt opp alt som har med strikking og gjøre. Tar så evig lang tid. ;)

Får ikke til å strikke hæl jeg :p
Ble bare med den ene sokken her :p kansje den andre blir ferdig iløpet V året :pæ

Neesten ferdig! ;) begynner å se enden på 5 pinner. Og da tror og håper jeg resten er passe grei skuring ;) :)

Vedlegg

• 1410720188338.jpg
    1410720188338.jpg
    86,4 KB · Visninger: 34
Jeg har strikket lue til lillemor:) Her er oppskriften. Jeg brukte et garn som skal være 23 masker på 10 cm og pinne 3. La opp 110 masker å strikker vrangband (skrives det sånn??) to rette og to vrange i 10 omganger. Strikket så rettstrikk til hele arbeidet var 19cm. Så feller du av og syr sammen på vranga:) Jegg fellte av på en annen måte men aner ikke hvordan jeg skal forklare det..:/ Legger ved bilde av garnet.

Vedlegg

• 1411147305989.jpg
    1411147305989.jpg
    34,6 KB · Visninger: 38
  • 1411147623165.jpg
    1411147623165.jpg
    33,4 KB · Visninger: 38
Jeg har strikket lue til lillemor:) Her er oppskriften. Jeg brukte et garn som skal være 23 masker på 10 cm og pinne 3. La opp 110 masker å strikker vrangband (skrives det sånn??) to rette og to vrange i 10 omganger. Strikket så rettstrikk til hele arbeidet var 19cm. Så feller du av og syr sammen på vranga:) Jegg fellte av på en annen måte men aner ikke hvordan jeg skal forklare det..:/ Legger ved bilde av garnet.
Den var fin :) den går bra til gutt også, antar jeg, i brun eller blå.

Tusen takk :) :) den er så søt altså!! Nå prøve! :)

Back
Topp