Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine farger jeg og tenkte jeg skulle prøve meg på en til l-k når min er ferdig. Men har nok mer behov for typ Oslo anorakk i høst/vinter. Syns den er såå fin!!Prøver meg på den berømte acne genseren til store H, valgt fargene selv tror jeg skal strikke en lik til lille H, store H syntes det er sånn stas når de har like klær
Vis vedlegget 74446
Sent from my iPhone using BV Forum
Oslo anorakken er også kjempefin har strikka den til store HSå fine farger jeg og tenkte jeg skulle prøve meg på en til l-k når min er ferdig. Men har nok mer behov for typ Oslo anorakk i høst/vinter. Syns den er såå fin!!
Alle tror at dresser og gensere er så vanskelig, men du kommer til å bli overrasket hvis du prøverHer legger dere ut bilder av gensere og dresser som et så fin og sikkert vanskelig og strikke. Her er mitt prosjekt, en sokk vi får se om sokk nr 2 blir påbegynt når nr 1 er ferdig
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Har prøvd strikket en bukse mens jeg var gravid, skjønte ikke bæra av hva jeg gjordeAlle tror at dresser og gensere er så vanskelig, men du kommer til å bli overrasket hvis du prøver
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, da er det ikke bare bareHar prøvd strikket en bukse mens jeg var gravid, skjønte ikke bæra av hva jeg gjorde
Alltid hørt at sokker er mye vanskeligere en gensere og bukser....meeeeen, jeg kan også strikke sokker. Men ikkr det andre.Har prøvd strikket en bukse mens jeg var gravid, skjønte ikke bæra av hva jeg gjorde
Sokkene jeg strikker er uten hæl, så de er ganske så lettAlltid hørt at sokker er mye vanskeligere en gensere og bukser....meeeeen, jeg kan også strikke sokker. Men ikkr det andre.
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Aha.. jeg strikker med hæl..og utrolig nok det eneste jeg klarer å strikke.. men har gitt opp alt som har med strikking og gjøre. Tar så evig lang tid.Sokkene jeg strikker er uten hæl, så de er ganske så lett
Får ikke til å strikke hæl jegAha.. jeg strikker med hæl..og utrolig nok det eneste jeg klarer å strikke.. men har gitt opp alt som har med strikking og gjøre. Tar så evig lang tid.
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Den var fin den går bra til gutt også, antar jeg, i brun eller blå.Jeg har strikket lue til lillemor Her er oppskriften. Jeg brukte et garn som skal være 23 masker på 10 cm og pinne 3. La opp 110 masker å strikker vrangband (skrives det sånn??) to rette og to vrange i 10 omganger. Strikket så rettstrikk til hele arbeidet var 19cm. Så feller du av og syr sammen på vranga Jegg fellte av på en annen måte men aner ikke hvordan jeg skal forklare det..:/ Legger ved bilde av garnet.
Tusen takk den er så søt altså!! Nå prøve!Jeg har strikket lue til lillemor Her er oppskriften. Jeg brukte et garn som skal være 23 masker på 10 cm og pinne 3. La opp 110 masker å strikker vrangband (skrives det sånn??) to rette og to vrange i 10 omganger. Strikket så rettstrikk til hele arbeidet var 19cm. Så feller du av og syr sammen på vranga Jegg fellte av på en annen måte men aner ikke hvordan jeg skal forklare det..:/ Legger ved bilde av garnet.
Javist Skal strikke den til sønnen til et vennepar nåDen var fin den går bra til gutt også, antar jeg, i brun eller blå.