Håndarbeidstråd:)

Prøver meg på den berømte acne genseren til store H, valgt fargene selv:) tror jeg skal strikke en lik til lille H, store H syntes det er sånn stas når de har like klær:)
Vis vedlegget 74446


Sent from my iPhone using BV Forum
Så fine farger :) jeg og tenkte jeg skulle prøve meg på en til l-k når min er ferdig. Men har nok mer behov for typ Oslo anorakk i høst/vinter. Syns den er såå fin!!
 
Så fine farger :) jeg og tenkte jeg skulle prøve meg på en til l-k når min er ferdig. Men har nok mer behov for typ Oslo anorakk i høst/vinter. Syns den er såå fin!!
Oslo anorakken er også kjempefin:) har strikka den til store H:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her legger dere ut bilder av gensere og dresser som et så fin og sikkert vanskelig og strikke. Her er mitt prosjekt, en sokk :p vi får se om sokk nr 2 blir påbegynt når nr 1 er ferdig :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1409465629895.jpg
    1409465629895.jpg
    62,1 KB · Visninger: 32
Her legger dere ut bilder av gensere og dresser som et så fin og sikkert vanskelig og strikke. Her er mitt prosjekt, en sokk :p vi får se om sokk nr 2 blir påbegynt når nr 1 er ferdig :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Alle tror at dresser og gensere er så vanskelig, men du kommer til å bli overrasket hvis du prøver:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alle tror at dresser og gensere er så vanskelig, men du kommer til å bli overrasket hvis du prøver:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har prøvd :p strikket en bukse mens jeg var gravid, skjønte ikke bæra av hva jeg gjorde :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Har prøvd :p strikket en bukse mens jeg var gravid, skjønte ikke bæra av hva jeg gjorde :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Alltid hørt at sokker er mye vanskeligere en gensere og bukser....meeeeen, jeg kan også strikke sokker. Men ikkr det andre. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Nye byxor til fjøkna:)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1410548361918.jpg
    1410548361918.jpg
    36,9 KB · Visninger: 30
Alltid hørt at sokker er mye vanskeligere en gensere og bukser....meeeeen, jeg kan også strikke sokker. Men ikkr det andre. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Sokkene jeg strikker er uten hæl, så de er ganske så lett :p
 
Sokkene jeg strikker er uten hæl, så de er ganske så lett :p
Aha.. jeg strikker med hæl..og utrolig nok det eneste jeg klarer å strikke.. men har gitt opp alt som har med strikking og gjøre. Tar så evig lang tid. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Aha.. jeg strikker med hæl..og utrolig nok det eneste jeg klarer å strikke.. men har gitt opp alt som har med strikking og gjøre. Tar så evig lang tid. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Får ikke til å strikke hæl jeg :p
Ble bare med den ene sokken her :p kansje den andre blir ferdig iløpet V året :pæ
 
Neesten ferdig! ;) begynner å se enden på 5 pinner. Og da tror og håper jeg resten er passe grei skuring ;) :)
 

Vedlegg

  • 1410720188338.jpg
    1410720188338.jpg
    86,4 KB · Visninger: 34
Jeg har strikket lue til lillemor:) Her er oppskriften. Jeg brukte et garn som skal være 23 masker på 10 cm og pinne 3. La opp 110 masker å strikker vrangband (skrives det sånn??) to rette og to vrange i 10 omganger. Strikket så rettstrikk til hele arbeidet var 19cm. Så feller du av og syr sammen på vranga:) Jegg fellte av på en annen måte men aner ikke hvordan jeg skal forklare det..:/ Legger ved bilde av garnet.
 

Vedlegg

  • 1411147305989.jpg
    1411147305989.jpg
    34,6 KB · Visninger: 38
  • 1411147623165.jpg
    1411147623165.jpg
    33,4 KB · Visninger: 38
Jeg har strikket lue til lillemor:) Her er oppskriften. Jeg brukte et garn som skal være 23 masker på 10 cm og pinne 3. La opp 110 masker å strikker vrangband (skrives det sånn??) to rette og to vrange i 10 omganger. Strikket så rettstrikk til hele arbeidet var 19cm. Så feller du av og syr sammen på vranga:) Jegg fellte av på en annen måte men aner ikke hvordan jeg skal forklare det..:/ Legger ved bilde av garnet.
Den var fin :) den går bra til gutt også, antar jeg, i brun eller blå.
 
Jeg har strikket lue til lillemor:) Her er oppskriften. Jeg brukte et garn som skal være 23 masker på 10 cm og pinne 3. La opp 110 masker å strikker vrangband (skrives det sånn??) to rette og to vrange i 10 omganger. Strikket så rettstrikk til hele arbeidet var 19cm. Så feller du av og syr sammen på vranga:) Jegg fellte av på en annen måte men aner ikke hvordan jeg skal forklare det..:/ Legger ved bilde av garnet.
Tusen takk :) :) den er så søt altså!! Nå prøve! :)
 
Back
Topp