Håndarbeidstråd:)

er det vanskelig å strikke genser? ble litt inspirert av hvor lett det var å strikke lue så fikk lyst å prøve noe annet

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Færdig med lua? Bilde?:)

Bukse i bambus/bomull.. ble litt lav i livet så må sprette opp og legge inn ribb heller. Men selve buksa er veldig deilig. :) ganske tjukk og myk. :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1411631246918.jpg
    1411631246918.jpg
    33,1 KB · Visninger: 38
Bukse i bambus/bomull.. ble litt lav i livet så må sprette opp og legge inn ribb heller. Men selve buksa er veldig deilig. :) ganske tjukk og myk. :)

Hvor har du kjøpt stoffet

er det vanskelig å strikke genser? ble litt inspirert av hvor lett det var å strikke lue så fikk lyst å prøve noe annet

Jeg har ALDRI i litt liv strikket mer enn fram og tilbake for å lage et skjerf. Klarer forskjell på rett og vrang, øke og minske masker. That it! Og jeg er på god vei med min første genser! :) uten store problemer. Jeg har ei kusine som hjalp meg litt med å få armene inn sammen med bolen. Men det er ganske lett fram til nå i alle fall! :)

Å så fin!!! :) ser skikkelig god ut!

tenkte det var greiest å spørre om strikke-tips her inne... tenkte å prøve å strikke litt julegaver. Noen tips til hva som er enkelt og raskt å strikke siden det snart er jul?

tenkte å strikke til en jente på 17 mnd, og kanskje en baby som blir født i oktober. og en fem år gammel jente. er det kult å strikke til jenter på 8, 11, 15 og 17?

tenkte det var greiest å spørre om strikke-tips her inne... tenkte å prøve å strikke litt julegaver. Noen tips til hva som er enkelt og raskt å strikke siden det snart er jul?

tenkte å strikke til en jente på 17 mnd, og kanskje en baby som blir født i oktober. og en fem år gammel jente. er det kult å strikke til jenter på 8, 11, 15 og 17?

Tenker luer, er jo så mange varianter:) eller snurre lester, det er jo uten hell;)

Mamma er ferdig å strikke dressen til Mats. Den ble så fin, så fort hun er ferdig å montere skal eg legge ut bilde :)

Smetteskjerf til de minste, enkelt og veldig kjekt å ha :-)

De tova tøflene jeg linka til er suuuperenkel og veldig fort gjort å strikke:) På siden hennes finnes det flere gratusoppskrifter som er enkel å strikke:)

Mamma holder på å strikke en nyyyyydelig dress fra viking design. Legger ut bilde med en gang den er ferdig:D

Veldig fin!:D

Imponert over hvor flinke dere er altså! :) jeg har igjen å feste tråder på genseren min, så skal jeg få tatt bilde :) men begynte på en lue til frøkna i går i stedet ;) hihi :p

Back
Topp