Færdig med lua? Bilde?er det vanskelig å strikke genser? ble litt inspirert av hvor lett det var å strikke lue så fikk lyst å prøve noe annet
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Færdig med lua? Bilde?er det vanskelig å strikke genser? ble litt inspirert av hvor lett det var å strikke lue så fikk lyst å prøve noe annet
Hvor har du kjøpt stoffetBukse i bambus/bomull.. ble litt lav i livet så må sprette opp og legge inn ribb heller. Men selve buksa er veldig deilig. ganske tjukk og myk.
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Naturesfabrics.comHvor har du kjøpt stoffet
Jeg har ALDRI i litt liv strikket mer enn fram og tilbake for å lage et skjerf. Klarer forskjell på rett og vrang, øke og minske masker. That it! Og jeg er på god vei med min første genser! uten store problemer. Jeg har ei kusine som hjalp meg litt med å få armene inn sammen med bolen. Men det er ganske lett fram til nå i alle fall!er det vanskelig å strikke genser? ble litt inspirert av hvor lett det var å strikke lue så fikk lyst å prøve noe annet
Å så fin!!! ser skikkelig god ut!Bukse i bambus/bomull.. ble litt lav i livet så må sprette opp og legge inn ribb heller. Men selve buksa er veldig deilig. ganske tjukk og myk.
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Tenker luer, er jo så mange varianter eller snurre lester, det er jo uten helltenkte det var greiest å spørre om strikke-tips her inne... tenkte å prøve å strikke litt julegaver. Noen tips til hva som er enkelt og raskt å strikke siden det snart er jul?
tenkte å strikke til en jente på 17 mnd, og kanskje en baby som blir født i oktober. og en fem år gammel jente. er det kult å strikke til jenter på 8, 11, 15 og 17?
Smetteskjerf til de minste, enkelt og veldig kjekt å hatenkte det var greiest å spørre om strikke-tips her inne... tenkte å prøve å strikke litt julegaver. Noen tips til hva som er enkelt og raskt å strikke siden det snart er jul?
tenkte å strikke til en jente på 17 mnd, og kanskje en baby som blir født i oktober. og en fem år gammel jente. er det kult å strikke til jenter på 8, 11, 15 og 17?
De tova tøflene jeg linka til er suuuperenkel og veldig fort gjort å strikke På siden hennes finnes det flere gratusoppskrifter som er enkel å strikketenkte det var greiest å spørre om strikke-tips her inne... tenkte å prøve å strikke litt julegaver. Noen tips til hva som er enkelt og raskt å strikke siden det snart er jul?
Så fine!! Hvilket mønster er det?Vis vedlegget 82314 gøy med noe nytt tøfler til store H
Godt spm, gjør bare som jeg får beskjed om av sjefenSå fine!! Hvilket mønster er det?