Håndarbeidstråd:)

Hjelp!

Står i oppskriften at jeg skal strikke rillestrikk til jeg teller 15 riller. Er en rille bare en pinne en vei, eller frem og tilbake?

Hjelp!

Står i oppskriften at jeg skal strikke rillestrikk til jeg teller 15 riller. Er en rille bare en pinne en vei, eller frem og tilbake?
Frem og tilbake da, så du får 15 riller på en side :-)

Jeg strikka til største på7, målte bare på henne og la opp masker etter antalle som passet garne og fulgte oppskrift sånn ca;)
Ja, det går fint :) litt enklere hvis noen hadde oppskrift så slapp jeg å tenke for mye :)

Noen kan hjelpe litt? Holder på med votter som skal toves i vaskemaskinen. Fikk delvis en oppskrift på andre termin gruppa,men får ikke svar mer :-( men votten har så langt 40 masker på pinne nr 6,men hvor mye skal jeg strikke før jeg tar av til tommelen? Og hvor mange masker skal til tommelen? Og hvor mye skal jeg strikke etter det?

Noen kan hjelpe litt? Holder på med votter som skal toves i vaskemaskinen. Fikk delvis en oppskrift på andre termin gruppa,men får ikke svar mer :-( men votten har så langt 40 masker på pinne nr 6,men hvor mye skal jeg strikke før jeg tar av til tommelen? Og hvor mange masker skal til tommelen? Og hvor mye skal jeg strikke etter det?
Google barnehagevotter, de er supre også går du ut fra målene der. Må strikke de litt større, men det kommer ann på hvor mye du skal tove de.

Back
Topp