Færdig med lua? Bilde?er det vanskelig å strikke genser? ble litt inspirert av hvor lett det var å strikke lue så fikk lyst å prøve noe annet
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Færdig med lua? Bilde?er det vanskelig å strikke genser? ble litt inspirert av hvor lett det var å strikke lue så fikk lyst å prøve noe annet
Hvor har du kjøpt stoffetBukse i bambus/bomull.. ble litt lav i livet så må sprette opp og legge inn ribb heller. Men selve buksa er veldig deilig.ganske tjukk og myk.
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Naturesfabrics.comHvor har du kjøpt stoffet
Jeg har ALDRI i litt liv strikket mer enn fram og tilbake for å lage et skjerf. Klarer forskjell på rett og vrang, øke og minske masker. That it! Og jeg er på god vei med min første genser!er det vanskelig å strikke genser? ble litt inspirert av hvor lett det var å strikke lue så fikk lyst å prøve noe annet
Å så fin!!!Bukse i bambus/bomull.. ble litt lav i livet så må sprette opp og legge inn ribb heller. Men selve buksa er veldig deilig.ganske tjukk og myk.
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Tenker luer, er jo så mange variantertenkte det var greiest å spørre om strikke-tips her inne... tenkte å prøve å strikke litt julegaver. Noen tips til hva som er enkelt og raskt å strikke siden det snart er jul?
tenkte å strikke til en jente på 17 mnd, og kanskje en baby som blir født i oktober. og en fem år gammel jente. er det kult å strikke til jenter på 8, 11, 15 og 17?
Smetteskjerf til de minste, enkelt og veldig kjekt å hatenkte det var greiest å spørre om strikke-tips her inne... tenkte å prøve å strikke litt julegaver. Noen tips til hva som er enkelt og raskt å strikke siden det snart er jul?
tenkte å strikke til en jente på 17 mnd, og kanskje en baby som blir født i oktober. og en fem år gammel jente. er det kult å strikke til jenter på 8, 11, 15 og 17?
De tova tøflene jeg linka til er suuuperenkel og veldig fort gjort å strikketenkte det var greiest å spørre om strikke-tips her inne... tenkte å prøve å strikke litt julegaver. Noen tips til hva som er enkelt og raskt å strikke siden det snart er jul?
Så fine!! Hvilket mønster er det?
Godt spm, gjør bare som jeg får beskjed om av sjefenSå fine!! Hvilket mønster er det?