Håndarbeid :)

Takk ;) tenkte å prøve meg på en vognpose :) men når oppskriften går etter fri fantasi vet jeg ikke om det blir sånn som jeg planlegger :p

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Ser nå veldig bra ut til nå :D Det der fikser du lett :P Er det flettestrikk?

Hmm, da får jeg gi det eit forsøk snart ;) Er det noe du anbefaler å starte med? :)
Min første ting var dobbel flette på en bukse :-P men du kan jo feks lage en grytelapp med flette ? Det tar jo ikke så lang tid :) så er det greit med flettepinn , det gjør ting lettere. Og bruke Google og YouTube i starten. :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Har strikket en babyuggs til i str 6 til 12 mnd. ikke helt fornøyd og mangler knapper men de blir gode og varme til høsten! :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Vedlegg

• 1397932285929.jpg
    1397932285929.jpg
    37,1 KB · Visninger: 33
Jeg har lært meg å sy barneklær til sønnen min på 19 mnd og det er så gøy. Hadde ingen erfaring, men det var enkelt å lære seg☺️Anbefales!

Sent from my iPhone using BV Forum

Siste dagers produksjon. Litt str forskjell :-p den minste er strikket i babyull og den store i superwash garn. Skulle egentlig brukes til gave til ei som skal ha ei jente i mai. Usikker på om den minste blir for liten.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397936350085.jpg
    1397936350085.jpg
    40,5 KB · Visninger: 36
Siste dagers produksjon. Litt str forskjell :-p den minste er strikket i babyull og den store i superwash garn. Skulle egentlig brukes til gave til ei som skal ha ei jente i mai. Usikker på om den minste blir for liten.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så flink du er :) Det er ofte greiest å gi noe som er litt stort enn noe som er for lite ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Så flink du er :) Det er ofte greiest å gi noe som er litt stort enn noe som er for lite ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Hadde man bare vist hvor stor foten til en nyfødt var så kunne jeg kanskje gitt begge :) Eller så har kanskje jentungen fått sko til dukka si :P

Hadde man bare vist hvor stor foten til en nyfødt var så kunne jeg kanskje gitt begge :) Eller så har kanskje jentungen fått sko til dukka si :p

Tror 8 cm er "normalen" på en nyfødt baby :) Så bra at de kommer i bruk uansett!! Husker selv hvor stas det var med klær til dokkene mine..!! =)

Tror 8 cm er "normalen" på en nyfødt baby :) Så bra at de kommer i bruk uansett!! Husker selv hvor stas det var med klær til dokkene mine..!! =)
Da kan det hende at det akkurat går :) 8,5 cm slik den ligger på bordet, og den er tøyelig.

Blir så inspirert :) Så fare for at jeg må ta frem strikketøyet mitt igjen :)

Hva har dere på pinnene i kveld da jenter ? :) Fant frem en genser som jeg har holdt på med en stund til meg selv. Ferdig med begge armene så mye er jo gjort allerede. Nettopp ferdig med en 7 cm vrangbord på bolen på over 250 m på pinne 3. Gleder meg til jeg kommer et stykke så jeg kan begynne på mønsteret :P

Back
Topp