Håndarbeid :)

Å milde himmel du er FLINK!!! :D :D
Den bodyen var berre nydelig:love7
takk!! :):) ja jeg eeeelsker det stoffet med elefanter! :):) hun har matchende bukse i "jeans" stoff med elefanter i lommene også :) gleder meg sånn til å sy til egen baby!! bgynte å sy når mini var 3år,så har ikek sydd babytøy til egne før. :)

Vis vedlegget 56780

Vis vedlegget 56781

Vis vedlegget 56782

Vis vedlegget 56783

Jeg syr! Ett lite utvalg av noe jeg har sydd i år. Babyen er min niese, i tantesydd body ❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Fine klær og skjønn lita jente. Har lyst lære meg å sy. Men finmotorikk er ikke min sterkeste side. Men trodde aldri jeg skulle klare og hekle heller, og det lærte jeg ut av en bok. Så er vel bare å prøve. Mamma prukte,sy klær til meg og broren min når vi var små. Så hun kan sikkert lære meg.

takk!! :):) ja jeg eeeelsker det stoffet med elefanter! :):) hun har matchende bukse i "jeans" stoff med elefanter i lommene også :) gleder meg sånn til å sy til egen baby!! bgynte å sy når mini var 3år,så har ikek sydd babytøy til egne før. :)

Det var veldig fint!! :) Skjønner godt at du gleder deg til å lage til dine egne barn :)
Lærte du å sy av deg selv??

Det var veldig fint!! :) Skjønner godt at du gleder deg til å lage til dine egne barn :)
Lærte du å sy av deg selv??
ja det gjorde jeg :) jeg er veldig sta,så det gikk fint ;)

ja det gjorde jeg :) jeg er veldig sta,så det gikk fint ;)

Imponerende :D Jeg ønsker meg symaskin til neste jul...!! Tenkte å lære gjennom youtube =) Håper jeg får det til!! Fikk aldri teken på det når jeg gikk på barne/ungdomsskule :P :P Hehe

Ja :) syntes det er myyye gøyere enn å ligge opp over 200 masker :p

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Kunne ikke vært mer enig :P Har strikka et slik selv :) Syntes det gikk fort å komme til midten, men fellingen tok jo et år :P hihi

Back
Topp