Håndarbeid :)

Herlig å kunne strikke på jobb :D

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Ja, det er veldig greit å ha noe å holde på med på nattestid ;) Kan fort bli lange netter vist det er rolig på jobb!! =)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Tusen takk dere, har var det mange hyggelige kommentarer på hentesettet :)
ImageUploadedByBV Forum1397795093.737210.jpg
Sånn ser det ut på mini :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg broderer og strikker :) planen er å bli bedre til å hekle også! Akkurat nå ligger jeg på sykehuset og strikker babyuggs til en kollega av mannen! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg broderer og strikker :) planen er å bli bedre til å hekle også! Akkurat nå ligger jeg på sykehuset og strikker babyuggs til en kollega av mannen! :)

Babyuggs har jeg så lyst å lære meg :) Prøvde å lage eit par til minsten sist sommer men det ble helt misslykket. Oppskriften var på engelsk!! Så kanskje jeg får det til denne gangen :P :P

Kan jeg spørre om hvorfor du ligger på sykehus?? Håper alt står bra til =)

Babyuggs har jeg så lyst å lære meg :) Prøvde å lage eit par til minsten sist sommer men det ble helt misslykket. Oppskriften var på engelsk!! Så kanskje jeg får det til denne gangen :P :P

Kan jeg spørre om hvorfor du ligger på sykehus?? Håper alt står bra til =)

Jeg har også engelsk oppskrift kjøpt på etsy og jeg sleit veeeldig med å forstå men resultatet ble bra til slutt! Bare å spørre om hjelp :)

Er veldig usikker på om jeg skal strikke 6/12 mnd så hun kan ha de neste høst/vinter? De er veldig tykke og varme :)

Jeg har hatt ivf behandling og ble overstimulert slik at eggstokkene er veldig forstørret og slipper væske ut i buken. Har tappet 7,5 liter til nå. Veeeldig vondt :( redd for at lille spire ikke skal holde ut men hcg var på 1084 på onsdag 5+0 :)

Jeg har også engelsk oppskrift kjøpt på etsy og jeg sleit veeeldig med å forstå men resultatet ble bra til slutt! Bare å spørre om hjelp :)

Er veldig usikker på om jeg skal strikke 6/12 mnd så hun kan ha de neste høst/vinter? De er veldig tykke og varme :)

Jeg har hatt ivf behandling og ble overstimulert slik at eggstokkene er veldig forstørret og slipper væske ut i buken. Har tappet 7,5 liter til nå. Veeeldig vondt :( redd for at lille spire ikke skal holde ut men hcg var på 1084 på onsdag 5+0 :)

Takk for det :) Er godt mulig jeg spørr etter hjelp en gang!! =) Jeg ville ha strikket de i 6/12 mnd ja!! Kommer litt ann på størrelsen til baby, men da er du omtrent sikret at de passer til neste høst/vinter :P Du kan da lage eit par i 0-3 mnd og? Så kan du bruke de vintermånedene etter fødsel.

Det hørtes fryktelig vondt ut :( Men så bra at alt står bra til med spiren din, og hcg-stigningen er jo tipp topp <3 <3
Vet du hvor lenge du må ligge på sykehuset etter noe sånt?
Klemmer på :)

Takk for det :) Er godt mulig jeg spørr etter hjelp en gang!! =) Jeg ville ha strikket de i 6/12 mnd ja!! Kommer litt ann på størrelsen til baby, men da er du omtrent sikret at de passer til neste høst/vinter :P Du kan da lage eit par i 0-3 mnd og? Så kan du bruke de vintermånedene etter fødsel.

Det hørtes fryktelig vondt ut :( Men så bra at alt står bra til med spiren din, og hcg-stigningen er jo tipp topp <3 <3
Vet du hvor lenge du må ligge på sykehuset etter noe sånt?
Klemmer på :)

Da blir det 6/12 mnd! Får håpe hun blir fornøyd selvom de ikke kan brukes med engang! :)
Tro meg, så fort jeg er over 12 uker skal jeg strikke sååå mye til bebis! Kjøpt meg ny strikkebok med babytøy så det klør i fingrene!

Har vært her 3 uker idag og blir nok ikke skrevet ut før over påske :( har begynt å få hjem på små permisjoner da! :)

Hva strikker du nå?

Ny strikkebok hørtes ut som en god plan :) Gleder meg veldig jeg og til å begynne å strikke på småplagg :)!!
Kanskje jeg skal strikke hentesett til minsten selv denne gangen.,
Kjedelig at du må være innlagt så lenge :( Blir nok uendelig godt å komme hjem igjen <3

Jeg strikker på eit enkelt babyteppet som gir raskt resultat :D
Jobber som nattevakt så da er det best å ha noe enkelt å strikke på!! =)
Er ikke så lett å konsentrere seg om mønster kl 05.00 om natta :P :P

Back
Topp