Håndarbeid :)

Er første gang jeg har prøvd meg på mønster :) Og har fått helt dilla!! =) Litt småplukk men pytt pytt

Jeg strikker og hekler :) men har hatt en lang pause nå, får finne frem pinnene etterhvert igjen:)

♡ desember 2014 ♡

Jeg lærte meg selv å hekle for noen år siden. Strikking får jeg ikke helt taket på. Så der er d bare enkle ting. Men har flere ting jeg vil hekle til den lille i magen. Foreløpig må jeg holde meg til kjønnsnøytrale ting.

Strikker og hekler litt. Går i perioder da... Har strikka bl.a. luer, sokker, votter, tøfler o.l. når det kommer til hekling kan jeg bare to ting. Lyslykter og oldemorsruter. Begge lært fra YouTube;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hekler og strikker :) hakke laget så mye enda, men kommer seg :)

Takk for det :)
Kan jeg spørre hva tunnel carpal er for noe? Må være fryktelig kjedelig å ikke kunne bruke fingrene skikkelig igjen...:(
Såklart du kan!

Det er en tilstand,man bl.a kan få når man har mye vann/ødem i kroppen ved graviditet.
Da får man skikkelige smerter,hendene dovner å sovner helt av!
Litt dårlig forklart kanskje,men håper du forstår fordetom ;)

Ja,er fryktelig kjipt.Spes for meg som er veldig glad i håndarbeid og det å bruke hendene sånn generelt,også ved skriving og mye anet.

Her er link om du vil lese mer evt ; http://nhi.no/forside/animasjoner/nervesystemet/karpal-tunnel-syndrom-31697.html

Jeg strikker med ujevne mellomrom og holder på med noe så kjedelig men praktisk som sitteunderlag i Drops Eskimo :)

Såklart du kan!

Det er en tilstand,man bl.a kan få når man har mye vann/ødem i kroppen ved graviditet.
Da får man skikkelige smerter,hendene dovner å sovner helt av!
Litt dårlig forklart kanskje,men håper du forstår fordetom ;)

Ja,er fryktelig kjipt.Spes for meg som er veldig glad i håndarbeid og det å bruke hendene sånn generelt,også ved skriving og mye anet.

Her er link om du vil lese mer evt ; http://nhi.no/forside/animasjoner/nervesystemet/karpal-tunnel-syndrom-31697.html

Takk for svar :D Ja, eg forstår hva du mener. Hadde en del vann i kroppen jeg og med eldste snuppa men heldigvis forsvant alt sammen kort tid etter fødsel. Og det var aldri i så sterk grad som du forklarer her. Er det noe mulighet for at det kan forsvinne hos deg? eller må du ha det resten av livet?
Sorry vist jeg spørr for mye..!! :/ :P

Kjedelig men utrulig praktiskog kjekt å ha :D
Ja de er så greie å ha i sekken eller veska/stellebagen hva enn du måtte bære på :)

Jeg tror jeg skal lage et større et å ha som stellematte når man må skifte på offentlige steder. Mange stellbord er så kalde :(

Ja de er så greie å ha i sekken eller veska/stellebagen hva enn du måtte bære på :)

Jeg tror jeg skal lage et større et å ha som stellematte når man må skifte på offentlige steder. Mange stellbord er så kalde :(

Det var lurt..!!! ;) Fristende å lage selv og. Det er berre å lage en stor firkant? Og så tover du det etterpå i vaskemaskin? :P

Strikker og hekler. For tiden er det sokker. En blir jo litt rastløs i disse tider ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Strikking og hekkling. Går i perioder. Holder egentlig på med en babypose med knapper i siden. Men den har liggi en stund nå. Og sist hekkle arbeid var oldemors pledd. Som jeg ga bort til min sønns oldemor (min farmor) :)

Neida,er ei skravlehøne så syns det bare er veldig koselig med skravlings :D

Ødem ved graviditet er bare IKKE kult,man ser og føler seg som en oppblåst ku :geek
Jeg har carpal i sterk grad,så det er ikke noe som går over av seg selv desverre.
Man kan ta opperasjon ved håndleddene,men det er en stor prosess med lang rehabiliteringstid,
så jeg har bare utsatt det i det uendelige..og nå er jeg gravid så da er det jo utelukket selvsagt !
Håper jeg ikke blir å få masse vann denne gangen også,så smertene ikke blir verre..

Men men,vi damer overlever det meste er det ikke slikt :)

Off, det hørtes utrulig vondt og kjipt ut :( Krysser fingrene for deg at du ikke får noe særlig med vann dette svangerskapet =) Jeg hadde kun vann i kroppen med jentungen, med gutten var jeg berre tjukk :P :P Haha!!
Må du holde deg helt unna salt allerede nå?

Og ja vi kvinner overlever det meste ja :D :D hoho

ImageUploadedByBV Forum1397060400.308203.jpg

ImageUploadedByBV Forum1397060415.623693.jpg

ImageUploadedByBV Forum1397060428.340525.jpg

ImageUploadedByBV Forum1397060461.556726.jpg

Jeg syr! Ett lite utvalg av noe jeg har sydd i år. Babyen er min niese, i tantesydd body ❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Strikker og hekler litt. Går i perioder da... Har strikka bl.a. luer, sokker, votter, tøfler o.l. når det kommer til hekling kan jeg bare to ting. Lyslykter og oldemorsruter. Begge lært fra YouTube;)

YoyTube er genialt :_rr Har også lært mye derifra =)

Back
Topp