Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såklart du kan!Takk for det
Kan jeg spørre hva tunnel carpal er for noe? Må være fryktelig kjedelig å ikke kunne bruke fingrene skikkelig igjen...
Såklart du kan!
Det er en tilstand,man bl.a kan få når man har mye vann/ødem i kroppen ved graviditet.
Da får man skikkelige smerter,hendene dovner å sovner helt av!
Litt dårlig forklart kanskje,men håper du forstår fordetom
Ja,er fryktelig kjipt.Spes for meg som er veldig glad i håndarbeid og det å bruke hendene sånn generelt,også ved skriving og mye anet.
Her er link om du vil lese mer evt ; http://nhi.no/forside/animasjoner/nervesystemet/karpal-tunnel-syndrom-31697.html
Jeg strikker med ujevne mellomrom og holder på med noe så kjedelig men praktisk som sitteunderlag i Drops Eskimo
Ja de er så greie å ha i sekken eller veska/stellebagen hva enn du måtte bære påKjedelig men utrulig praktiskog kjekt å ha
Ja de er så greie å ha i sekken eller veska/stellebagen hva enn du måtte bære på
Jeg tror jeg skal lage et større et å ha som stellematte når man må skifte på offentlige steder. Mange stellbord er så kalde
Neida,er ei skravlehøne så syns det bare er veldig koselig med skravlings
Ødem ved graviditet er bare IKKE kult,man ser og føler seg som en oppblåst ku
Jeg har carpal i sterk grad,så det er ikke noe som går over av seg selv desverre.
Man kan ta opperasjon ved håndleddene,men det er en stor prosess med lang rehabiliteringstid,
så jeg har bare utsatt det i det uendelige..og nå er jeg gravid så da er det jo utelukket selvsagt !
Håper jeg ikke blir å få masse vann denne gangen også,så smertene ikke blir verre..
Men men,vi damer overlever det meste er det ikke slikt
Flinkaaa! For et søtt skjørt *smelt*
Strikker og hekler litt. Går i perioder da... Har strikka bl.a. luer, sokker, votter, tøfler o.l. når det kommer til hekling kan jeg bare to ting. Lyslykter og oldemorsruter. Begge lært fra YouTube
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app