Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så fint det varSykehuset gjør meg rastløs så nå har jeg begynt på et broderi
Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Kjempe fintSykehuset gjør meg rastløs så nå har jeg begynt på et broderi
Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
ligger gratis oppskrift på garnstudio.no, søk på kjørepose den var veldig enkel å strikke! Dette er det første "skikkelige" jeg har strikket noen gang utenom votter Ganske tykke pinner mener jeg å huske å dobbelt garn, så gikk ganske kjapt også Det hullet er til belte i bilstolenSå fin kjørepose! Hvor fant du oppskrift? Er det kanskje håp for en amatørstrikker å lage en slik? haha! Og hva er hullet som mange slike poser har til?
ligger gratis oppskrift på garnstudio.no, søk på kjørepose den var veldig enkel å strikke! Dette er det første "skikkelige" jeg har strikket noen gang utenom votter Ganske tykke pinner mener jeg å huske å dobbelt garn, så gikk ganske kjapt også Det hullet er til belte i bilstolen
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
Haha ja, prøv den, er sikker på at du får det til! Lykke tilTakk for svar! Tror jeg må prøve meg på en slik.
Aha, har bare tenkt kjørepose, som i pose til å ha når vi kjører vognen. Haha
Oi så fine ♡Her er de jeg lagde
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Satt igang med å skulle strikke en dukkegenser! No særlig mindre enn det får man jo ikke! (Pinne 7) .. Men samme som du, null motivasjon, kommer ikke lengre enn 5 cm heheJeg strikker, hekler nog syr litt, men nå er det mangel på motivasjon her.. Driver på med en osloanorakk til kommende storebror, men gud bedre så seint det går1 Selv med store pinner å tykt garn! Hvor pokker blei det av motivasjoen?? Gleder meg til å strikke til bebisen i magen og, men det må vente til vi vet hva vi får!
Jeg strikker, hekler nog syr litt, men nå er det mangel på motivasjon her.. Driver på med en osloanorakk til kommende storebror, men gud bedre så seint det går1 Selv med store pinner å tykt garn! Hvor pokker blei det av motivasjoen?? Gleder meg til å strikke til bebisen i magen og, men det må vente til vi vet hva vi får!
Sender motivasjonSatt igang med å skulle strikke en dukkegenser! No særlig mindre enn det får man jo ikke! (Pinne 7) .. Men samme som du, null motivasjon, kommer ikke lengre enn 5 cm hehe
<3 venter en vinterbebi <3