Håndarbeid :)

Sykehuset gjør meg rastløs så nå har jeg begynt på et broderi :p

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Vedlegg

• 1398069660421.jpg
    1398069660421.jpg
    64,3 KB · Visninger: 41
Så mye fint dere lager og har laget!

Jeg er strikkegal, men har ikke begynt å strikke til spire enda.
Holder på med noe til meg selv og lillemann.

Syns jeg svarte på en slik tråd tidligere, men pytt sann.
Surfer Ravelry rundt om dagen etter lekre tepper, jakker, luer, dresser osv. Det er jo bare så mye herlig! Hvilket tepper er det fineste egentlig?

Har dere noen plan for hva dere skal strikke til småttisene enda?
Her har jeg foreløpig kommet frem til:
Babysvøbet
ImageUploadedByBV Forum1398291818.754034.jpg
Stay-on baby booties
ImageUploadedByBV Forum1398291852.303100.jpg
Small things romper
ImageUploadedByBV Forum1398291989.436714.jpg
Bestemorteppe
ImageUploadedByBV Forum1398292013.380904.jpg
Både NB omslagsjakken og lue som på bildet
ImageUploadedByBV Forum1398292034.565643.jpg
Kjøreposen løv
ImageUploadedByBV Forum1398292093.135969.jpg

Så blir det nok mye annet også, og kanskje noen av tingene blir byttet ut med noe annet.

Jeg gleder meg skikkelig til å strikke til lille spire!

Sent from my iPad using BV Forum

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1398292063.977890.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1398292063.977890.jpg
    104,8 KB · Visninger: 25
Strikker, hekler og syr såvidt :) Har fra før jeg ble gravid strikket kjørepose til spiren, heklet baby booties og sydd Mui tai og babynest :D ImageUploadedByBV Forum1398324720.910558.jpgImageUploadedByBV Forum1398324761.310036.jpg Har ikke bilder av det andre akkurat nå :p

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Kjøreposen har ikke hull da, for det glemte jeg :p Blir vel mer en sovepose da kanskje :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Så fin kjørepose! :) Hvor fant du oppskrift? Er det kanskje håp for en amatørstrikker å lage en slik? :D haha! Og hva er hullet som mange slike poser har til? :)

ImageUploadedByBV Forum1398349684.461102.jpg
Har strikket 17. mai antrekket til minstemann :)
Denne med hvit body og strømpebukse :) også skal holder jeg på å strikke en rillejakke han skal ha over :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så fin kjørepose! :) Hvor fant du oppskrift? Er det kanskje håp for en amatørstrikker å lage en slik? :D haha! Og hva er hullet som mange slike poser har til? :)
:D ligger gratis oppskrift på garnstudio.no, søk på kjørepose :) den var veldig enkel å strikke! Dette er det første "skikkelige" jeg har strikket noen gang utenom votter :p Ganske tykke pinner mener jeg å huske å dobbelt garn, så gikk ganske kjapt også :) Det hullet er til belte i bilstolen :D

:D ligger gratis oppskrift på garnstudio.no, søk på kjørepose :) den var veldig enkel å strikke! Dette er det første "skikkelige" jeg har strikket noen gang utenom votter :p Ganske tykke pinner mener jeg å huske å dobbelt garn, så gikk ganske kjapt også :) Det hullet er til belte i bilstolen :D

Takk for svar! Tror jeg må prøve meg på en slik. :D
Aha, har bare tenkt kjørepose, som i pose til å ha når vi kjører vognen. Haha :P

Takk for svar! Tror jeg må prøve meg på en slik. :D
Aha, har bare tenkt kjørepose, som i pose til å ha når vi kjører vognen. Haha :P
Haha :p ja, prøv den, er sikker på at du får det til! Lykke til :)

Har lært meg å hekle! Yay! En liten nyfødtlue til lillegull, vurderer å hekle/sy ansikt på bjørnelua :)
Prøvde å fulge oppskriften til damen, men endte med å lage min egen da hennes var fryktelig stor.
Heklenål 4 1/2 på det grå og 3 på det hvite. Det grå er Drops merino extra fine mix i fargen 05 (6925), det hvite er Viking merino soft superwash i fargen 700 (0110). Det andre bildet viser de korrekte fargene, men har ikke ører enda :)

a9dc6935-49a2-4d8f-9cdb-6639ff44b63f_zps10bca9af.jpg
9cefc10a-733d-4932-962d-f833ee7472e0_zpsc44930c4.jpg

Er litt stolt av å ha heklet min aller første ting, heheh. Skal prøve meg på litt Amigurumi nå og se om det blir for vanskelig eller om det funker det også :D

Leita som en gal etter denne nå :P Men på side 10 fant jeg den igjen.. hihi

Hva har dere på pinnene/nåla i kveld da? :D

Jeg driver å hekle ei smekke. :)

hva med å dele søte oppskrifter? :) om man har funnet på nettet, eller evt ta bilde av hvilket blad eller sånn man har funnet oppskriften i!? :)

Jeg strikker, hekler nog syr litt, men nå er det mangel på motivasjon her.. Driver på med en osloanorakk til kommende storebror, men gud bedre så seint det går1 Selv med store pinner å tykt garn! Hvor pokker blei det av motivasjoen?? :p Gleder meg til å strikke til bebisen i magen og, men det må vente til vi vet hva vi får! :)

Jeg strikker, hekler nog syr litt, men nå er det mangel på motivasjon her.. Driver på med en osloanorakk til kommende storebror, men gud bedre så seint det går1 Selv med store pinner å tykt garn! Hvor pokker blei det av motivasjoen?? :p Gleder meg til å strikke til bebisen i magen og, men det må vente til vi vet hva vi får! :)
Satt igang med å skulle strikke en dukkegenser! No særlig mindre enn det får man jo ikke! (Pinne 7) .. Men samme som du, null motivasjon, kommer ikke lengre enn 5 cm hehe

<3 venter en vinterbebi <3

Satt igang med å skulle strikke en dukkegenser! No særlig mindre enn det får man jo ikke! (Pinne 7) .. Men samme som du, null motivasjon, kommer ikke lengre enn 5 cm hehe

<3 venter en vinterbebi <3
Sender motivasjon :D

Da jeg gikk med lillebror så venta jeg litt forl enge med å begynne med hentesett som jeg skulle ha. Så noen andre måtte ta over. Fikk så hovne fingre på slutten. :( Det var så surt at jeg ikke fikk gjøre det ferdig selv. Så denne gangen skal jeg begynne etter ul. :)

Om noen har bilder eller linken av fine hente sett, vil dere dele det med oss?

Så utrolig mye fint dere lager! (Eller planlegger;) ) Jeg strikker litt og har sydd babyteppe og en liten bjørn til tantebarn tidligere. Er også glad i å lage kort og tegne og brette origami (faktisk!) Det er så koselig å lage plagg og ting til de bittesmå som man gleder seg til kommer<3
I dag har jeg kjøpt Drops Alpaca Silk på tilbud (tilbud på drops-garn over hele landet ut mai!) og er såvidt i gang med en liten jakke:)
Her er et par tidligere strikkeprosjekter..:

Babyteppe i litt forskjellig strukturmøbster
ImageUploadedByBV Forum1399749698.651359.jpg
Den klassiske babylua i veldig lettstrikket versjon
ImageUploadedByBV Forum1399749849.993236.jpg
ImageUploadedByBV Forum1399749708.448460.jpg

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Back
Topp