ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
HahaKunne ikke vært mer enigHar strikka et slik selv
Syntes det gikk fort å komme til midten, men fellingen tok jo et år
hihi
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaKunne ikke vært mer enigHar strikka et slik selv
Syntes det gikk fort å komme til midten, men fellingen tok jo et år
hihi
Herlig å kunne strikke på jobbHer er mitt babyteppe jeg skal kose meg med i nattGøy med tykke pinner og stort garn =)
Vis vedlegget 57762
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Herlig å kunne strikke på jobb
Tusen takkHvor er denne hentet fra?Nydelig
![]()
Tusen takk dere, har var det mange hyggelige kommentarer på hentesettet![]()
Vis vedlegget 57769
Sånn ser det ut på mini
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Helt fantastisk fintTusen takk dere, har var det mange hyggelige kommentarer på hentesettet![]()
Vis vedlegget 57769
Sånn ser det ut på mini
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg broderer og strikkerplanen er å bli bedre til å hekle også! Akkurat nå ligger jeg på sykehuset og strikker babyuggs til en kollega av mannen!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Babyuggs har jeg så lyst å lære megPrøvde å lage eit par til minsten sist sommer men det ble helt misslykket. Oppskriften var på engelsk!! Så kanskje jeg får det til denne gangen
![]()
Kan jeg spørre om hvorfor du ligger på sykehus?? Håper alt står bra til =)
Jeg har også engelsk oppskrift kjøpt på etsy og jeg sleit veeeldig med å forstå men resultatet ble bra til slutt! Bare å spørre om hjelp
Er veldig usikker på om jeg skal strikke 6/12 mnd så hun kan ha de neste høst/vinter? De er veldig tykke og varme
Jeg har hatt ivf behandling og ble overstimulert slik at eggstokkene er veldig forstørret og slipper væske ut i buken. Har tappet 7,5 liter til nå. Veeeldig vondtredd for at lille spire ikke skal holde ut men hcg var på 1084 på onsdag 5+0
Her er de jeg lagde
Takk for detEr godt mulig jeg spørr etter hjelp en gang!! =) Jeg ville ha strikket de i 6/12 mnd ja!! Kommer litt ann på størrelsen til baby, men da er du omtrent sikret at de passer til neste høst/vinter
Du kan da lage eit par i 0-3 mnd og? Så kan du bruke de vintermånedene etter fødsel.
Det hørtes fryktelig vondt utMen så bra at alt står bra til med spiren din, og hcg-stigningen er jo tipp topp <3 <3
Vet du hvor lenge du må ligge på sykehuset etter noe sånt?
Klemmer på![]()
De var super fine, tror jeg må få tak i sånn oppskriftHer er de jeg lagde
Startet på nytt prosjekt etter teppet var ferdig.
Vis vedlegget 57837
TakkJøss, du er flinkDet der ser veldig komplisert ut!! Hva er det du lager?
![]()