Mimink
Elsker forumet
Takktenkte å prøve meg på en vognpose
men når oppskriften går etter fri fantasi vet jeg ikke om det blir sånn som jeg planlegger
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Ser nå veldig bra ut til nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takktenkte å prøve meg på en vognpose
men når oppskriften går etter fri fantasi vet jeg ikke om det blir sånn som jeg planlegger
Ja flettestrikkSer nå veldig bra ut til nåDet der fikser du lett
Er det flettestrikk?
Ja flettestrikksyntes det er så fint
Neida, kan du strikke rett og vrang så kan du strikke flette ogsåJa, det er nydelig!! Er det komplisert å lære seg? Ser veldig vanskelig ut![]()
Neida, kan du strikke rett og vrang så kan du strikke flette også
Min første ting var dobbel flette på en bukseHmm, da får jeg gi det eit forsøk snartEr det noe du anbefaler å starte med?
![]()
Nydelige! Kan jeg spørre hvor du fant oppskriften?Her er de jeg lagde
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Kjøpte oppskriften på etsy for noen få kronerNydelige! Kan jeg spørre hvor du fant oppskriften?![]()
Siste dagers produksjon. Litt str forskjellden minste er strikket i babyull og den store i superwash garn. Skulle egentlig brukes til gave til ei som skal ha ei jente i mai. Usikker på om den minste blir for liten.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hadde man bare vist hvor stor foten til en nyfødt var så kunne jeg kanskje gitt beggeSå flink du erDet er ofte greiest å gi noe som er litt stort enn noe som er for lite
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Hadde man bare vist hvor stor foten til en nyfødt var så kunne jeg kanskje gitt beggeEller så har kanskje jentungen fått sko til dukka si
![]()
Da kan det hende at det akkurat gårTror 8 cm er "normalen" på en nyfødt babySå bra at de kommer i bruk uansett!! Husker selv hvor stas det var med klær til dokkene mine..!! =)
Da kan det hende at det akkurat går8,5 cm slik den ligger på bordet, og den er tøyelig.