Så fin! Flink du er!
Hm, måtte tilbake til forrige side for å sjekke hvor lenge siden du begynte på den.. flink du er da
Skjønner godt du er fornøyd. Kjempefin.
Ja, tenkte å gi bilder/ kalender, men alle andre får noe strikket og ;-) blir tøfler blir for glatt for oldisene.Bilder av A? I en fin ramme.
Selv blir det nok blomster til min mormor til jul. Hun har jo absolutt alt hun trenger, så da blir det juleoppsats på henne.
Anti-skli?Ja, tenkte å gi bilder/ kalender, men alle andre får noe strikket og ;-) blir tøfler blir for glatt for oldisene.![]()
Ja, jeg har tenkt på det, men vet ikke om det er helt trygt for noen som nærmer seg 90...Anti-skli?man får det på panduro
![]()
- på app'n -
Det står 20 something ;-) syns du er flink jeg ;-)Dagens "nøtte-gjør-ting-hun-ikke-kan": i dag; strikke inn årstall!
Noen som kan se hva det står? Ikke? Nei, ikke jeg heller!![]()
Det ble så fint på mønsteret på pcn, men teori og praksis går åpenbart ikke alltid bra sammen! Haha!.
Vis vedlegget 37178
Resten ble ganske greit, så får prøve å redde den.![]()
- på app'n -
Hehe! Jeg snudde og vendte på den etterpå, og ved å legge godvilja til kunne jeg se antydninger til 13 også.Det står 20 something ;-) syns du er flink jeg ;-)
Er det ikke litt av sjarmen med hjemmelaget da?Hehe! Jeg snudde og vendte på den etterpå, og ved å legge godvilja til kunne jeg se antydninger til 13 også.gudene vet hva som skjedde! Den ble større enn planlagt også, så noe tull ble det et sted.
![]()
- på app'n -
JoaEr det ikke litt av sjarmen med hjemmelaget da?![]()
Så søtDenne skal jeg handle garn til til uken, bare at jeg skal ha den som rev i rød/oransje.![]()
Vis vedlegget 37345
- på app'n -
Ja, jeg har tenkt på det, men vet ikke om det er helt trygt for noen som nærmer seg 90...