Håndarbeid

En tråd i 'Februar 2013' startet av Kryssedull, 10 Okt 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Takk jenter :)

ImageUploadedByBV Forum1382644029.009863.jpg
    Ferdig, og veldig fornøyd med meg selv :)

• Liker Liker x 2
  2. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Så fin! Flink du er!

- på app'n -

• Liker Liker x 1
  3. MnBs Glad i forumet

Hm, måtte tilbake til forrige side for å sjekke hvor lenge siden du begynte på den.. flink du er da :)

4. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Den sjette kula ble tatt av pinnene tidligere i kveld.. skal man begynne på nå da? :p (alt for å slippe de hersens tøfla! :D)

- på app'n -

5. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Skjønner godt du er fornøyd. Kjempefin. :) jeg begynte på nisselue til A for å slippe tøflene :p

6. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Noen forslag til julegaver som kan lages til oldeforeldrene til A?

7. MnBs Glad i forumet

Bilder av A? I en fin ramme.

Selv blir det nok blomster til min mormor til jul. Hun har jo absolutt alt hun trenger, så da blir det juleoppsats på henne.

8. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Ja, tenkte å gi bilder/ kalender, men alle andre får noe strikket og ;-) blir tøfler blir for glatt for oldisene. :)

9. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Anti-skli? :) man får det på panduro :)

- på app'n -

10. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Ja, jeg har tenkt på det, men vet ikke om det er helt trygt for noen som nærmer seg 90...

11. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Dagens "nøtte-gjør-ting-hun-ikke-kan": i dag; strikke inn årstall!
    Noen som kan se hva det står? Ikke? Nei, ikke jeg heller! :D
    Det ble så fint på mønsteret på pcn, men teori og praksis går åpenbart ikke alltid bra sammen! Haha!.
    1382782196450.jpg

Resten ble ganske greit, så får prøve å redde den. :p

- på app'n -

12. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Det står 20 something ;-) syns du er flink jeg ;-)

13. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Hehe! Jeg snudde og vendte på den etterpå, og ved å legge godvilja til kunne jeg se antydninger til 13 også. :p gudene vet hva som skjedde! Den ble større enn planlagt også, så noe tull ble det et sted. :p

- på app'n -

14. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Er det ikke litt av sjarmen med hjemmelaget da? ;)

15. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Joa :p

- på app'n -

16. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Denne skal jeg handle garn til til uken, bare at jeg skal ha den som rev i rød/oransje. :)
    1382859324886.jpg

- på app'n -

• Liker Liker x 1
  17. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Så søt

18. Madilje Guest

Sniker fra mars-forumet. Min mormor på 93 har hjemmestrikkede tovede tøfler med antiskli. Hun eeelsker dem. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

19. toste Andre møte med forumet

har aldrig holdt på no særlig me håndarbeid jeg, men nå har jeg startet å brodere adventskalender til mini:) Starter i god tid, så er den forhåpentligvis ferdig til neste jul :)

20. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

N ImageUploadedByBV Forum1383420181.589223.jpg

Rødnisselue på pinnene :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden