Håndarbeid

Den sjette kula ble tatt av pinnene tidligere i kveld.. skal man begynne på nå da? :p (alt for å slippe de hersens tøfla! :D)

- på app'n -
 
Bilder av A? I en fin ramme.

Selv blir det nok blomster til min mormor til jul. Hun har jo absolutt alt hun trenger, så da blir det juleoppsats på henne.
 
Bilder av A? I en fin ramme.

Selv blir det nok blomster til min mormor til jul. Hun har jo absolutt alt hun trenger, så da blir det juleoppsats på henne.
Ja, tenkte å gi bilder/ kalender, men alle andre får noe strikket og ;-) blir tøfler blir for glatt for oldisene. :)
 
Dagens "nøtte-gjør-ting-hun-ikke-kan": i dag; strikke inn årstall!
Noen som kan se hva det står? Ikke? Nei, ikke jeg heller! :D
Det ble så fint på mønsteret på pcn, men teori og praksis går åpenbart ikke alltid bra sammen! Haha!.
1382782196450.jpg

Resten ble ganske greit, så får prøve å redde den. :p

- på app'n -
 
Dagens "nøtte-gjør-ting-hun-ikke-kan": i dag; strikke inn årstall!
Noen som kan se hva det står? Ikke? Nei, ikke jeg heller! :D
Det ble så fint på mønsteret på pcn, men teori og praksis går åpenbart ikke alltid bra sammen! Haha!.
Vis vedlegget 37178

Resten ble ganske greit, så får prøve å redde den. :p

- på app'n -
Det står 20 something ;-) syns du er flink jeg ;-)
 
Det står 20 something ;-) syns du er flink jeg ;-)
Hehe! Jeg snudde og vendte på den etterpå, og ved å legge godvilja til kunne jeg se antydninger til 13 også. :p gudene vet hva som skjedde! Den ble større enn planlagt også, så noe tull ble det et sted. :p

- på app'n -
 
Hehe! Jeg snudde og vendte på den etterpå, og ved å legge godvilja til kunne jeg se antydninger til 13 også. :p gudene vet hva som skjedde! Den ble større enn planlagt også, så noe tull ble det et sted. :p

- på app'n -
Er det ikke litt av sjarmen med hjemmelaget da? ;)
 
Ja, jeg har tenkt på det, men vet ikke om det er helt trygt for noen som nærmer seg 90...

Sniker fra mars-forumet. Min mormor på 93 har hjemmestrikkede tovede tøfler med antiskli. Hun eeelsker dem. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
har aldrig holdt på no særlig me håndarbeid jeg, men nå har jeg startet å brodere adventskalender til mini:) Starter i god tid, så er den forhåpentligvis ferdig til neste jul :)
 
Back
Topp