Håndarbeid

Ferdig med første vott:DImageUploadedByBV Forum1382078381.361158.jpg
 
Ja, så det. :) si ifra om hvordan du synes den er da. :)
bodyen er helt fantastisk god! Tror de er litt store i størrelsen. Lille bruker egentlig 74, men hun bruker denne på det innerste hakket som tilsvarer 68. Tror hun kommer til å ha denne i allefall til sommeren!
 
bodyen er helt fantastisk god! Tror de er litt store i størrelsen. Lille bruker egentlig 74, men hun bruker denne på det innerste hakket som tilsvarer 68. Tror hun kommer til å ha denne i allefall til sommeren!
Da må jeg bestille jeg og :) hun bruker også 74 så da tar jeg den. Takk for info :)
 
Jippi! Nå har garnet komt, på mandag starter jeg på kåpen :D
 
To ferdige! Til å være pirkete går det greit unna. :) må bare få kjøpt fyll og fikse tråder og oppheng. :)
1382524735662.jpg

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
er det sånne julekuler? Har boka, kjøpt garn, men tørr ikke gå i gang! Har aldri strikket noe med mønster før!
Juletrekuler, ja. Oppskrift fra garnstudio. :) liker så godt det mønsteret, så må nesten ha sånn julepynt. :p
Anbefaler noe større som førsteforsøk, ellers er mønster egentlig veldig enkelt. :) bare viktig å ikke stramme trådene så mye.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
ser så skummelt ut når det blir "stort" :p hvilken oppskrift? Kjøpes hvor? Har så lyst å lære mønster! Blitt helt hekta på strikking!!

Julegave ferdig i dag, ca str 2 år (håper jeg da :p)
Vis vedlegget 36751
Ehm, når jeg tenker meg om er disse laget uten oppskrift. Brukte bare et fanamønster og fikk det til å passe med antall masker.
Men er masse flotte og enkle oppskrifter inne på garnstudio.no
Er mye fint på ravelry også. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp