Håndarbeid

Ehm, når jeg tenker meg om er disse laget uten oppskrift. Brukte bare et fanamønster og fikk det til å passe med antall masker.
Men er masse flotte og enkle oppskrifter inne på garnstudio.no
Er mye fint på ravelry også. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
da får jeg ta en titt der :)
 
Ehm, når jeg tenker meg om er disse laget uten oppskrift. Brukte bare et fanamønster og fikk det til å passe med antall masker.
Men er masse flotte og enkle oppskrifter inne på garnstudio.no
Er mye fint på ravelry også. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Det hørtes avansert ut. Jeg tror jeg står over. :p
 
Det hørtes avansert ut. Jeg tror jeg står over. :p
Hihi! Nei, det er egentlig ikke det. :p er bare litt kronglete første gangen p skulle manøvrere flere enn én tråd. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Haha, skulle finne meg en oppskrift med mønster, men endte med dette ImageUploadedByBV Forum1382600532.239588.jpg
Så da blir det i allefall et pannebånd i julegave!
 
Har vært på samling så ble ikke så mye stol... Er derimot halvvegs på kåpen! Kan vise senere ;) blir sååå søt!
Var det ikke den som skulle være labgtidsprosjekt? :p
*glede seg til å se*

Jeg er ferdig med noen kuler til, og har begynt på den femte. Tenkte å lage seks stykker. :) går kjempefort!

- på app'n -
 
Var det ikke den som skulle være labgtidsprosjekt? :p
*glede seg til å se*

Jeg er ferdig med noen kuler til, og har begynt på den femte. Tenkte å lage seks stykker. :) går kjempefort!

- på app'n -
Haha JO!! Men det blir litt omvendt visst... Jaja. Her er kåpedelen, dette er høyre side med knapphull, "brettekrage" og arm :) har begynt på venstre side på pinnene
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1382614552.938219.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1382614552.938219.jpg
    115 KB · Visninger: 43
Klarte ikke dy meg, har begynt med en julekule, så får vi se hvordan det går :p akkurat kommet til mønsteret nå :)
 
Klarte ikke dy meg, har begynt med en julekule, så får vi se hvordan det går :p akkurat kommet til mønsteret nå :)
Lurer på om jeg og skal prøve meg... Men jeg skal alltid bare prøve på ting, så blir aldri noe ferdig :p
 
Back
Topp