Dæven, den der var ca tusen ganger finere enn min første sokk! Flink du er!Vis vedlegget 34375
Holder på med mitt første par med sokkerbarselgave
sammen med lue, skjerf og ammeinnlegg
Nettopp strikket en prematurlue.
Masse småprosjektalt for å unngå å strikke på de tøflene som liksom skal bli ferdig til jul! Skal egentlig strikke ni par... Pluss to voksenskjerf og to barneskjerf og mulig en pixielue ...litt dårlig råd i år så satser på fine hjemmelagde gaver
![]()
TakktakkDæven, den der var ca tusen ganger finere enn min første sokk! Flink du er!![]()
Wow, ble jo knallbraVis vedlegget 34375
Masse småprosjektalt for å unngå å strikke på de tøflene som liksom skal bli ferdig til jul! Skal egentlig strikke ni par... Pluss to voksenskjerf og to barneskjerf og mulig en pixielue ...litt dårlig råd i år så satser på fine hjemmelagde gaver
![]()
høres spennende ut! Gleder meg til å se!Ååå så gøy) gleder meg til å se bilder av flere! I morgen kan jeg poste av min tripp-trapp-strikkedings
Vis vedlegget 34375
![]()
så kule monstersokker!!!Monstersokker
Vis vedlegget 34573
Noen av de ferdige tøflene
Vis vedlegget 34574
Har bytta oppskrift til bare den de ensfargede er strikket med. Ble så lei av firkanter.![]()
* app'n *
Njå.. De lilla ble ikke tovet godt nok, men klok av skade tør jeg ikke putte de inni en gang til.så kule monstersokker!!!
Og fine tøfler![]()
Så flotte strikkerier!Vis vedlegget 34592
Tøfler klare til toving
Vis vedlegget 34593
Lue i barselgave (skal strikke en ny i rosa hvis det blir jente)
Vis vedlegget 34594
Skjerf i barselgave
åååh har du monteringstegning (evnt hjelp til meg) på de firkantsokkene? har strikka noen sånne lapper men får ikke sydd dem sammen... husker ikke hvordan man gjorde det! så de blir bare liggende...Monstersokker
Vis vedlegget 34573
Noen av de ferdige tøflene
Vis vedlegget 34574
Har bytta oppskrift til bare den de ensfargede er strikket med. Ble så lei av firkanter.
* app'n *
KnalltøffeVis vedlegget 34592
Tøfler klare til toving
Vis vedlegget 34593
Lue i barselgave (skal strikke en ny i rosa hvis det blir jente)
Vis vedlegget 34594
Skjerf i barselgave
Hvis du googler lappetøfler så dukker det opp oppskrift.åååh har du monteringstegning (evnt hjelp til meg) på de firkantsokkene? har strikka noen sånne lapper men får ikke sydd dem sammen... husker ikke hvordan man gjorde det! så de blir bare liggende...