Håndarbeid

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Noen som har prosjekter på gang?
Jeg har tre...
1 Pusse opp tripptrappstolen (male og strikke trekk)
2 hekle sengeteppe (tar nok et år eller to)
3 strikke votter til jul i verdens deiligste farge!

Noen som har noe å vise frem? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
*Jeg må gjøre ferdig monsterbuksen. Den mangler en fot.

* har begynt på noen sokker til mini

* har også påbegynte vaskekluter på noen pinner.

* skal kjøpe garn og strikke Oslo anorakken. Hvis jeg får det til...

Greit å bytte frem og tilbake da jeg blir fort lei av samme ting. Hehe
 
Driver å strikker ullsokker til storebror, og tenkte å prøve å strikke skappel genser til lillesnupp :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Jeg holder da fortsatt på med de hersens tøflene.. Det er så kjeeeedelig...
Har strikket en bleiebukse og litt andre småting i mellomtida, bare for å se på noe annet.. :p
 
ImageUploadedByBV Forum1381404353.249598.jpg
Holder på med mitt første par med sokker :) barselgave :) sammen med lue, skjerf og ammeinnlegg :)
Nettopp strikket en prematurlue.
Masse småprosjekt :p alt for å unngå å strikke på de tøflene som liksom skal bli ferdig til jul! Skal egentlig strikke ni par... Pluss to voksenskjerf og to barneskjerf og mulig en pixielue ...litt dårlig råd i år så satser på fine hjemmelagde gaver :)
 
Vis vedlegget 34375
Holder på med mitt første par med sokker :) barselgave :) sammen med lue, skjerf og ammeinnlegg :)
Nettopp strikket en prematurlue.
Masse småprosjekt :p alt for å unngå å strikke på de tøflene som liksom skal bli ferdig til jul! Skal egentlig strikke ni par... Pluss to voksenskjerf og to barneskjerf og mulig en pixielue ...litt dårlig råd i år så satser på fine hjemmelagde gaver :)
Dæven, den der var ca tusen ganger finere enn min første sokk! Flink du er! :)
 
Ååå så gøy :)) gleder meg til å se bilder av flere! I morgen kan jeg poste av min tripp-trapp-strikkedings
 
Vis vedlegget 34375
Holder på med mitt første par med sokker :) barselgave :) sammen med lue, skjerf og ammeinnlegg :)
Nettopp strikket en prematurlue.
Masse småprosjekt :p alt for å unngå å strikke på de tøflene som liksom skal bli ferdig til jul! Skal egentlig strikke ni par... Pluss to voksenskjerf og to barneskjerf og mulig en pixielue ...litt dårlig råd i år så satser på fine hjemmelagde gaver :)
Wow, ble jo knallbra :) såflink du er!
 
Vis vedlegget 34375
Holder på med mitt første par med sokker :) barselgave :) sammen med lue, skjerf og ammeinnlegg :)
Nettopp strikket en prematurlue.
Masse småprosjekt :p alt for å unngå å strikke på de tøflene som liksom skal bli ferdig til jul! Skal egentlig strikke ni par... Pluss to voksenskjerf og to barneskjerf og mulig en pixielue ...litt dårlig råd i år så satser på fine hjemmelagde gaver :)

Flink!! Har du strikket lenge? :) Akkurat lært meg å strikke så ullsokkene jeg driver på er jeg snart halvveis på ene sokken etter 2 uker :p Har tatt opp igjen et par ganger da :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Monstersokker
1381478834768.jpg

Noen av de ferdige tøflene
1381478892121.jpg
Har bytta oppskrift til bare den de ensfargede er strikket med. Ble så lei av firkanter. :p
* app'n *
 
ImageUploadedByBV Forum1381486513.863417.jpg
Tøfler klare til toving :)

ImageUploadedByBV Forum1381486564.081268.jpg
Lue i barselgave (skal strikke en ny i rosa hvis det blir jente)

ImageUploadedByBV Forum1381486611.113841.jpg
Skjerf i barselgave
 
så kule monstersokker!!!
Og fine tøfler:)
Njå.. De lilla ble ikke tovet godt nok, men klok av skade tør jeg ikke putte de inni en gang til. :p
De med ruter er nemlig de som ble tovet for mye - de bittesmå der passer best til BabyBorn-dukker. :p
 
Monstersokker
Vis vedlegget 34573

Noen av de ferdige tøflene
Vis vedlegget 34574
Har bytta oppskrift til bare den de ensfargede er strikket med. Ble så lei av firkanter. :p
* app'n *
åååh har du monteringstegning (evnt hjelp til meg) på de firkantsokkene? har strikka noen sånne lapper men får ikke sydd dem sammen... husker ikke hvordan man gjorde det! så de blir bare liggende...
 
åååh har du monteringstegning (evnt hjelp til meg) på de firkantsokkene? har strikka noen sånne lapper men får ikke sydd dem sammen... husker ikke hvordan man gjorde det! så de blir bare liggende...
Hvis du googler lappetøfler så dukker det opp oppskrift. :) er så vanskelig å forklare den snurren før man syr. :p

* app'n *
 
ImageUploadedByBV Forum1381610046.313044.jpg
Halvferdig med rosa sokk og fikk akkurat beskjed om at det ble født en liten prins :) så da er det bare å begynne på en blå når jeg er ferdig med denne :)
 
Back
Topp