Håndarbeid

Ok, da kjøper jeg bare noen nøster, så får det heller bli bittelitt fargeforskjell. Det er jo egentlig ikke noe krise. :)
(fant faktisk en oppskrift på stort teppe, og der sto det 45!! Nøster. Det kan da umulig stemme..)

- på app'n -
Oh, steike. Det hadde ikke jeg hatt tålmodighet til...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oh, steike. Det hadde ikke jeg hatt tålmodighet til...


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, der var det jeg også tenkte... Det kan jo hende at det var med dobbelt garn, da er det ikke like ille...

- på app'n -
 
Ok, da kjøper jeg bare noen nøster, så får det heller bli bittelitt fargeforskjell. Det er jo egentlig ikke noe krise. :)
(fant faktisk en oppskrift på stort teppe, og der sto det 45!! Nøster. Det kan da umulig stemme..)

- på app'n -
Jeg begynte på noen ruter, lagde åtte og så la jeg det bort fordi jeg regna på det og fant ut at jeg trengte rundt 270 ruter for å få sengeteppestørrelse. Jeopp, da hadde jeg brukt 4 nøster.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg begynte på noen ruter, lagde åtte og så la jeg det bort fordi jeg regna på det og fant ut at jeg trengte rundt 270 ruter for å få sengeteppestørrelse. Jeopp, da hadde jeg brukt 4 nøster.


Sent from my iPhone using BV Forum
To hundre og sytti?! Gud hjelpe meg! Nei, da kjøper jeg det heller ferdig! :p

- på app'n -
 
Jeg begynte på noen ruter, lagde åtte og så la jeg det bort fordi jeg regna på det og fant ut at jeg trengte rundt 270 ruter for å få sengeteppestørrelse. Jeopp, da hadde jeg brukt 4 nøster.


Sent from my iPhone using BV Forum


Gla det bare er vogn teppe jeg skal lage da skjønner jeg!! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gla det bare er vogn teppe jeg skal lage da skjønner jeg!! :p


Sent from my iPhone using BV Forum


Lager du store ruter da?
Jeg regna litt på det nå, trenger rundt en 60-62 ruter av hver farge(bruker to) å da har jeg 3 hull på den ytterste.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ferdig med ett par til med tøfler, så da må man begynne på nye.. *sukk*

- på app'n -
 
ImageUploadedByBV Forum1384259446.301709.jpg
Nok en kule ferdig :) må begynne å dampe og fylle de snart :)
 
Back
Topp