Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, ass! Her om dagen sto jeg bare rett opp og ned og ropte høyt- det var så sinnsykt overveldende med den kvalmen!Følelsesmenneske! Og kvalm. Herregud så kvalm.
Huffda... jeg tror det kan ha sammenheng med at det var en lang dag igår og.. er oppe med frøkna natta gjennom om (ammer) og hun har tannfrembrudd så det gjør nok og "susen"..Samme her, ass! Her om dagen sto jeg bare rett opp og ned og ropte høyt- det var så sinnsykt overveldende med den kvalmen!
Huffda... jeg tror det kan ha sammenheng med at det var en lang dag igår og.. er oppe med frøkna natta gjennom om (ammer) og hun har tannfrembrudd så det gjør nok og "susen"..

Ha! 5 unger, det hadde vært noe!Såpass, ja! Min er straks 13 år, så jeg ammer IKKE
Tror bare dette er en av de mindre enkle graviditetene, rett og slett. Eller så er det fem unger eller noe![]()
Au!Brystvortene mine er kuttet av/rundt tre ganger, og jeg har ingen brystvev og melkekjertler igjen. Nervene i brystvortene er relativt skadet og har i 4 år hatt lite følelse i dem. Men fy flate så vonde de er nå! Rett og slett ubehagelig. Jeg går med sånne proteser i bhen og de er borti brystvortene når jeg beveger meg. Kjennes ut som store skrubbsår bak
Fjerner innholdet, beholdt huden. Ble tre ganger grunnet de satt inn proteser, byttet og tilslutt fjernet da de ikke fubket foe megAu!
Hvorfor kuttet tre ganger?
Tok de bort alt innhold, men du fikk beholde litt hud og brystvorter, eller hvordan gjorde de det?
Nysgjerrig siden jeg muligens på gjennom dette selv om noen år og har aldri møtt noen som har fjernet brystene før det er kreft i dem.
Åå, da skjønner jegFjerner innholdet, beholdt huden. Ble tre ganger grunnet de satt inn proteser, byttet og tilslutt fjernet da de ikke fubket foe meg
Vår en periode på 4 år med mye vondt og plager. Lever godt uten de nåÅå, da skjønner jegSynd at du måtte gjennom så mye når det ikke fungerte.
Og så var vi i gang med å våkne på natten for å tisse! Og humørsvingningene- stakkars gutta i huset her!![]()
Jammen godt å ha noen som forstår! Dette forumet er fullt av gullende gode kvinnerOpp om natta siste uka her, slitsomt! Hormontroll er jeg også blitt! Føler med deg!!