Gravidsymptomer

Er helt latterlig trøtt... Og har litt ømme pupper. Utenom det er det ikke så mye.
Jinxet meg selv... Nå har jeg skikkelig metalsmak i munn, tett nese og kvalm. Straffer seg å si at man ikke har så mye... I tillegg er jeg helt sykt lettrørt. Grått 3 ganger på jobb i dag av ulike ting jeg har sett eller lest... :p
 
Fy sørn! Disse puppene altså. Kjennes ut som jeg har ammet konstant i flere timer...!
 
Å gå på do ofte, har begynt her...
 
Lurer på om jeg faktisk har fått et symptom - når jeg først blir sulten blir jeg som om helt utsulta :p orker ikke mye, men herreguuuud så sulten :p
 
Veeeldig kvalm nå i kveld. På nippet til å må kaste opp hele tida..
 
Lurer på om jeg faktisk har fått et symptom - når jeg først blir sulten blir jeg som om helt utsulta :p orker ikke mye, men herreguuuud så sulten :p

Samme her. Er ikke sulten i det hele tatt, og i neste øyeblikk er jeg så sulten at magen vrenger seg :laughing002:laughing002 Kan dog spise mye når jeg kommer dit :p
 
Ulvehungeren og kvalme etter jeg har spist.. må spise mer enn hver 3 time
 
Jinxet meg selv... Nå har jeg skikkelig metalsmak i munn, tett nese og kvalm. Straffer seg å si at man ikke har så mye... I tillegg er jeg helt sykt lettrørt. Grått 3 ganger på jobb i dag av ulike ting jeg har sett eller lest... :p

@Vifvik. Ditto! I kveld så jeg en Disney film, "Mikke Mus og vennene hans feirer jul" Der begynte jeg å gråte da Ole, Dole og Doffen ødela en julaften og da dem leste et til og fra kort.
Min mann satt vedsiden av og skrattlo over at jeg gråt av tegnefilm! Ps, jeg gråt og ble rørt da jeg så traileren til den nye Løvenes konge videoen som kommer neste år.
 
Kvalm! Det liker jeg ikke. Og ganske sånn stinn nedenfor magen, sånn litt stiv og støl
 
Før IKM:

- fryser lett
- leamus i øyet over ei uke
- dovner bort i armer og føtter
- irritabel
- murringer
- veldig tørst som gjør at jeg må oftere på do

Etter positiv test:

Samme som over +
- trøtt
- mer matlyst og kvalm om jeg ikke spiser

-
 
@Vifvik. Ditto! I kveld så jeg en Disney film, "Mikke Mus og vennene hans feirer jul" Der begynte jeg å gråte da Ole, Dole og Doffen ødela en julaften og da dem leste et til og fra kort.
Min mann satt vedsiden av og skrattlo over at jeg gråt av tegnefilm! Ps, jeg gråt og ble rørt da jeg så traileren til den nye Løvenes konge videoen som kommer neste år.
Jeg gråt da jeg satt sammen med kidden og så på Karsten og Petra fordi de sang så fint :p
 
Jeg er oppblåst!
 
Back
Topp