Gravidsymptomer

Trøtt. Grusomt trøtt! Føler for å sove hele tiden. Føler meg litt opplagt sånn 5 minutter etter en dupp, så er det påan igjen:sleep011
 
Jeg har så lite symptomer! Eneste jeg har merket er at jeg er mer hormonell o_O rart når man gjerne skulle hatt noen flere symptomer så man føler seg gravid! Men når de kommer hadde det vel vært godt at de ikke var der! :laughing002
 
Føler også jeg har lite, eller de forsvinner :bored: hadde masse stikking i mage, litt kvalm osv, men nå er det svært lite :nailbiting: klarer ikke la vær og bekymre meg kjenner jeg. Om ting er på vei til å gå gale....:wideyed:
 
Føler også jeg har lite, eller de forsvinner :bored: hadde masse stikking i mage, litt kvalm osv, men nå er det svært lite :nailbiting: klarer ikke la vær og bekymre meg kjenner jeg. Om ting er på vei til å gå gale....:wideyed:
Det er forståelig!! Hvor langt er du? Jeg tenker litt på at jeg bare er 4+3, så muligheter for at symptomene kommer er absolutt tilstede xsmile3
 
13 dpo
Mensmurringer, småkvalm når det er en liten stund siden jeg spiste, veeldig rar i magen:p
 
Kvalm, og metallsmak i munnen, økt utflod. Varm/kald om hverandre
 
Jeg brekker meg veldig fort - i går av rester av lasagnen vi hadde på fredag, som mannen hadde lagt i en boks i kjøleskapet, jeg innså ikke hva det det var til å begynne med:hilarious: i dag brakk jeg meg når jeg rensa ørene med qtips, ikke fordi det var lort på dem men jeg traff et punkt i øret tydeligvis som gjorde at jeg brekte mego_O:hilarious:

Er veldig hormonell - stakkars mannen min!!
 
Hadde noen dager med metallsmak i munnen jeg og sist uke, synes d var veldig rart. Er d et "vanlig" symptom?
Det pleier være litt tegn på svangerskap. Sist varte det ikke så lenge.. nå har det vært så og si hver dag siden før positiv test. Det er et vanlig symptom ja :p
 
Puppene begynner og føles tunge og litt ømme. Matlysten er så som så, men jeg er ikke kvalm. Roper hurra for alt av symptomer! 3+6 i dag
 
5+4 i dag, lite symptomer. Fortsatt veldig trøtt og oppblåst. Ikke noe stikking eller murring lengre.
 
5+4 i dag, lite symptomer. Fortsatt veldig trøtt og oppblåst. Ikke noe stikking eller murring lengre.

Den stikkingen og murringen avtar, og så stikker det litt igjen. Og hvs jeg ikke husker feil (13 år siden forrige svangerskap) så vil de murringene bli borte og du får istedet ligamentsmerter. Stikking kan du kjenne litt innimellom gjennom hele svangerskapet. Det går opp og ned, med både kvalme, stikk, murringer, følsomhet etc. Jeg snakker som om det «bare er å slappe av», men jeg får panikk hver gang jeg er mindre kvalm selv. Det er håpløst frem til man får se baby på ul, egentlig.
Så lenge du ikke blør eller har kjempevondt i magen, eventuelt alle symptomer avtar, så går det som oftest fint❤️ Og heisann! Mens jeg satt og skrev til deg kom jammen kvalmen dundrende- takk og lov :laughing021
 
4+5, vanvittig stive og vonde nipler og oppblåst! :) men har hatt litt brun utflod de siste dagene :(
 
Vondere pupper i løpet av dagen, hurra! :dance008 Hormonella har fått beskjed om å ta seg en bolle, så jeg ikke ender som alenemor. Det går ganske bra :shy: Hatt en del murringer i dag, men de er veldig milde, så jeg regner med det er greit?
 
Brun utflod er som oftest helt uskyldig :Heartred
Håper virkelig det går bra denne gangen <3 forrige svangerskap var mola, men da blødde jeg friskt blod hver dag i flere uker så har et håp om at det ikke er noe betydelig med den brune utfloden nå. I tillegg tok jeg celleprøve i går, så får tro det er pga den nå!
 
Håper virkelig det går bra denne gangen <3 forrige svangerskap var mola, men da blødde jeg friskt blod hver dag i flere uker så har et håp om at det ikke er noe betydelig med den brune utfloden nå. I tillegg tok jeg celleprøve i går, så får tro det er pga den nå!
Da er det i alle fall normalt å spotte litt :) det gjorde jeg sist jeg tok celleprøve!
 
Back
Topp