Gravidsymptomer

Er 3+3 I dag og "eneste" symptomet er at humøret svinger så mannen nesten får whiplash skader.. :smiley-angelic006
Blir nesten nervøs for har hatt masse symptomer i tidligere svangerskap :confused004
 
Lite matlyst.. og at jeg ikke har lyst på så mye usunt :arghh:
 
Er 3+3 I dag og "eneste" symptomet er at humøret svinger så mannen nesten får whiplash skader.. :smiley-angelic006
Blir nesten nervøs for har hatt masse symptomer i tidligere svangerskap :confused004
Det hadde jeg også ekstremt av fra 6/7 dpo og til IKM ca. Har roet seg litt nå, mens andre symptomer dukker opp :)
 
Er 3+3 I dag og "eneste" symptomet er at humøret svinger så mannen nesten får whiplash skader.. :smiley-angelic006
Blir nesten nervøs for har hatt masse symptomer i tidligere svangerskap :confused004
Samme hadde jeg så tidlig denne gangen også! Ikke noe annet! Men det kommer flere og flere etterhvert :D
 
Har så enormt vondt i puppene. Når gir det seg? Noen som vet? Er 5 uker i morgen
 
Det hadde jeg også ekstremt av fra 6/7 dpo og til IKM ca. Har roet seg litt nå, mens andre symptomer dukker opp :)
Håper virkelig det roer seg!
Er jo nr 5 men aldri opplevd det sånn her.. skjems til tider over alt jeg klarer å grine for, hehe..:smiley-ashamed008
 
Samme hadde jeg så tidlig denne gangen også! Ikke noe annet! Men det kommer flere og flere etterhvert :D
Har prestert å både være sur og å grine over at jeg ikke har symptomer utover positive tester :smiley-angelic006 Vet jeg angrer når kvalmen setter meg ut, men litt kvalm hadde roet nervene :smiley-angelic001:smiley-ashamed008
 
Munntørrhet og tørre slimhinner i nesa, er d flere som opplever d eller er d noe annet eg reagerer på tro...?
 
Denne murringen er litt ekkel altså. Våknet i natt av at det murret skikkelig i kanskje 20 minutter, var helt sikker på at nå mister jeg. Eller har exu. Sannsynligvis er det ingen av delene, men jeg bytter den gjerne ut med noen andre symptomer!
 
Denne murringen er litt ekkel altså. Våknet i natt av at det murret skikkelig i kanskje 20 minutter, var helt sikker på at nå mister jeg. Eller har exu. Sannsynligvis er det ingen av delene, men jeg bytter den gjerne ut med noen andre symptomer!
Æsj, det høres ikke noe hyggelig ut! Håper det gir seg!
 
Æsj, det høres ikke noe hyggelig ut! Håper det gir seg!
Nei, liker det ikke noe særlig. Men det er vel sikkert greit. Den fine hcg-stigningen jeg har hatt gjør at jeg egentlig ikke tenker exu. Og jeg kjenner jo ingenting mesteparten av dagen :) Mister jeg er det ikke så mye jeg skulle ha sagt eller gjort, så jeg prøver å være optimist :rolleyes:
 
Back
Topp