Gravidsymptomer

Ja, hjelpes. Sitter og brekker meg og føler meg helt ekstremt sulten, selv om jeg akkurat spiste. :p

Glemte forresten å nevne utflod.. hvit som sådan. Stadig noe - jeg pleier ikke ha noen ting. Herrrrlig!
Yes, ma’m! Velkommen i klubben! Det kjipeste er når du tror du har lyst på noe, og så skjønner du at det er fullstendig uaktuellt å spise nettopp det, og så griner man sinte tårer og tar til takke med kokt pasta eller noe. Eller når du våkner av kvalme og sult klokken 2 på natta, men kvalmen er så voldsom at du ikke kan røre deg, men du bare MÅ bekjempe det for å karre deg til kjøleskapet og finne noe å spise, som igjen er så grusomt at du vil grine litt mer. Ond sirkel! :laughing001
 
Yes, ma’m! Velkommen i klubben! Det kjipeste er når du tror du har lyst på noe, og så skjønner du at det er fullstendig uaktuellt å spise nettopp det, og så griner man sinte tårer og tar til takke med kokt pasta eller noe. Eller når du våkner av kvalme og sult klokken 2 på natta, men kvalmen er så voldsom at du ikke kan røre deg, men du bare MÅ bekjempe det for å karre deg til kjøleskapet og finne noe å spise, som igjen er så grusomt at du vil grine litt mer. Ond sirkel! :laughing001

Det er så usannsynlig teit at kroppen gjør sånt med oss. Håper jeg orker pinnekjøtt i jula. Blir så sjukt skuffet om det ikke frister når vi kommer så langt :banghead:

Mannen begynner å skjønne at noe virkelig er på gang da. Han ler litt av meg - med glimt i øyet så klart. :p
 
Det er så usannsynlig teit at kroppen gjør sånt med oss. Håper jeg orker pinnekjøtt i jula. Blir så sjukt skuffet om det ikke frister når vi kommer så langt :banghead:

Mannen begynner å skjønne at noe virkelig er på gang da. Han ler litt av meg - med glimt i øyet så klart. :p
Jeg blir på gråten bare jeg leser «pinnekjøtt» så det er fullstendig uaktuelt her! Forbereder meg mentalt på pastaskruer og ketchup på julaften. Men ja, eeeenig! Det er superteit! Jeg tror ikke vi blir mindre glad i babyen hvis graviditeten går smertefritt for seg, altså?! Med første så var jeg ikke kvalm, ikke oppblåst, ikke følsom, ikke sensitiv for lukter. Han var også en usannsynelig grei baby, og sov hele natten fra 2 uker. Så nå tenker jeg at jeg kanskje dyrker frem noe djevelsk uten søvn og med skikkelig kraftig stemme?:eek:
 
I dag brakk jeg meg da jeg kom inn på toalettet til et vennepar av oss:hilarious: Festlig.. Er i utgangspunktet ikke var mot lukter, men det er plutselig slått inn her. Ellers er jeg ekstremt trøtt og har masse(!) utflod. Kjente at det rant ut tidligere i dag og tenkte bare "f### blod..", men det var tydeligvis bare en real dose eggehvite:bored::hilarious:
 
I dag brakk jeg meg da jeg kom inn på toalettet til et vennepar av oss:hilarious: Festlig.. Er i utgangspunktet ikke var mot lukter, men det er plutselig slått inn her. Ellers er jeg ekstremt trøtt og har masse(!) utflod. Kjente at det rant ut tidligere i dag og tenkte bare "f### blod..", men det var tydeligvis bare en real dose eggehvite:bored::hilarious:

Uff hadde en lignende følelse på shopping idag... kjente d rant, å jeg sprang på do...
pustet lettet ut da jeg så det utflod... phuuu...
 
Jeg har så uutholdelige smerter i venstre side av magen og det er verst om kvelden. Klarer verken sitte, eller ligge. Står og holder meg fast i en stol, mens jeg står å puster tungt. Ser nok ikke klok ut.
 
Jeg har så uutholdelige smerter i venstre side av magen og det er verst om kvelden. Klarer verken sitte, eller ligge. Står og holder meg fast i en stol, mens jeg står å puster tungt. Ser nok ikke klok ut.

Det høres ikke bra ut! :(
Kanskje lurt å ta en telefon til legevakten?
 
Det høres ikke bra ut! :(
Kanskje lurt å ta en telefon til legevakten?
Avventer, da det går opo og ned. Det er liksom så rart. For nå ( på dagtid) da går det greit, kjenner litt stikk, men det går fint. Så kommer kvelden og da kommer smertene :/
 
Avventer, da det går opo og ned. Det er liksom så rart. For nå ( på dagtid) da går det greit, kjenner litt stikk, men det går fint. Så kommer kvelden og da kommer smertene :/

Så rart at det er såpass forskjell på dag og kveld. At det blir så vondt at du hverken kan sitte eller ligge er jo mystisk.. men med graviditet tenker jeg sånn at heller en telefon for mye enn en for lite :) god bedring!
 
Endelig fått et symptom :happy093
Var en alvorlig utfordrende dag på jobb i helsevesenet når jeg lukter alt veldig veldig veldig sterkt... aldri svelget så mye unna og satt opp et så bra pokeransikt før! :wtf:

Sliter med d samme :dead: Jobber på medisinsk gastroavdeling:bored::facepalm::nailbiting:
 
Avventer, da det går opo og ned. Det er liksom så rart. For nå ( på dagtid) da går det greit, kjenner litt stikk, men det går fint. Så kommer kvelden og da kommer smertene :/

Jeg har også betydelig mer murringer seint på kvelden og på natta enn på dagtid. Tenker det har noe med aktivitet å gjøre?!
 
Jeg håper og tror det sammen Duria :love2Har vært litt småkvalm de siste dagene, i dag var det plutselig rosa på papiret, har og murringer på venstre side. Litt slå bekymret, håper det er kroppen som forteller meg at jeg må slappe av. Har vært veldig aktiv i dag med både trening og riving i det nye huset.
 
Kvalme og lite matlyst. Hadde gått ned 2 kg og siden jeg ble gravid
 
Oppblåst mage som jeg ikke klarer å holde inne, stikninger i venstre side som er kraftigere på kveldene og er veeldig trøtt
 
Har du tatt noen nye tester? Det trenger heldigvis ikke ha noe å si - kan komme tilbake :)

ok... hater denne ventetiden...
fikk blenda på testen idag... 9 dpo og håper på positivt snart...
håpernoen symptomer kommer tilbake iallifall :D
 
Back
Topp