Gravidsymptomer

Nei, liker det ikke noe særlig. Men det er vel sikkert greit. Den fine hcg-stigningen jeg har hatt gjør at jeg egentlig ikke tenker exu. Og jeg kjenner jo ingenting mesteparten av dagen :) Mister jeg er det ikke så mye jeg skulle ha sagt eller gjort, så jeg prøver å være optimist :rolleyes:

Ja, sånn er det jo bare, men det er jo lov å håpe at det skal gå fint! ❤️
 
Har prestert å både være sur og å grine over at jeg ikke har symptomer utover positive tester :smiley-angelic006 Vet jeg angrer når kvalmen setter meg ut, men litt kvalm hadde roet nervene :smiley-angelic001:smiley-ashamed008
Det er rart hvordan vi blir påvirket.. hehe, ja det var det da :) skjønner det! Du får tenke at det er veldig tidlig enda og trøste deg med positive tester :)
 
Denne murringen er litt ekkel altså. Våknet i natt av at det murret skikkelig i kanskje 20 minutter, var helt sikker på at nå mister jeg. Eller har exu. Sannsynligvis er det ingen av delene, men jeg bytter den gjerne ut med noen andre symptomer!
Har ikke våknet av det, men har jaggu hatt noen runder som er såpass vonde at jeg tenker «nå går det galt...» Greit å vite vi er flere altså, selv om jeg ikke unner noen denne usikkerheten :) Enig i at alle andre symptomer enn dette er mer velkomne! :p
 
Har ikke våknet av det, men har jaggu hatt noen runder som er såpass vonde at jeg tenker «nå går det galt...» Greit å vite vi er flere altså, selv om jeg ikke unner noen denne usikkerheten :) Enig i at alle andre symptomer enn dette er mer velkomne! :p
Første gangen jeg har gjort det også. På dagtid syns jeg egentlig det har vært litt mindre de siste par dagene. Men ja, litt godt å vite at vi er flere. Krysser alt for at det går bra med oss begge :)
 
6+1 i dag å har perioder med d jeg tror er blodtryksfall, veldig ubehagelig! Klarer ikke ligge på puppene om natten for de er fremdeles superømme! Oppblåst, fremdeles av og på stikninger og bekkenløsning! Kan bli et langt svangerskap :p
 
6+1 i dag å har perioder med d jeg tror er blodtryksfall, veldig ubehagelig! Klarer ikke ligge på puppene om natten for de er fremdeles superømme! Oppblåst, fremdeles av og på stikninger og bekkenløsning! Kan bli et langt svangerskap :p

Uffda... hørtes ikke akkurat behagelig utmed bekkenløsning allerede nå... :oops:
håper du kommer gjennom det fint ;)
 
..og der kom «treig mage» på menyen. Kan jo ha å gjøre med 7 dager penicillinkur, også! Prøver å drikke biola, men kvalmen tillater ikke akkurat mange glass om dagen av slikt. Føler at det er litt leit med sykdom oppå tidlig graviditet, men nå er det bare 35 dager igjen, så er jeg i andre trimester. Det gjør jo at en holder ut og karrer seg videre uten voldsom dramatikk.
 
..og der kom «treig mage» på menyen. Kan jo ha å gjøre med 7 dager penicillinkur, også! Prøver å drikke biola, men kvalmen tillater ikke akkurat mange glass om dagen av slikt. Føler at det er litt leit med sykdom oppå tidlig graviditet, men nå er det bare 35 dager igjen, så er jeg i andre trimester. Det gjør jo at en holder ut og karrer seg videre uten voldsom dramatikk.

Håper det roer seg litt med den kvalmen snart :) Og at du får fart på magen igjen asap! Hvis du sliter med biolaen kan kanskje melkesyrebakterier i tablettform funke? Vet ikke hva som er best/verst for kvalmen? :hilarious:
 
Ekstrem trøtthet. Derfor jeg testet.
Slitt noe med kvalme også, det hadde jeg ikke forrige svangerskap, så det var litt kjedelig.
Enten er jeg blitt snørrete pga forkjølelse, eller så er det pga graviditet. Det slet jeg med hele forrige svangerskap.
 
Jeg har vært så inn i helsike kvalm ved et par anledninger i dag. Kjære vene. Murrer i magen har det gjort hele veien egentlig, og jeg er sliten... brystene kjennes som de er on fire!

Hurra :woot::banghead:
 
Jeg har vært så inn i helsike kvalm ved et par anledninger i dag. Kjære vene. Murrer i magen har det gjort hele veien egentlig, og jeg er sliten... brystene kjennes som de er on fire!

Hurra :woot::banghead:
Føler med deg! Det er så overveldende innimellom. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg serr trodd det var salmonella eller noe! :laughing021
 
Oi det begynner å bli vanskelig å pusse tenner. Holdt på å miste alt jeg hadde klart å spise...
 
Endelig fått et symptom :happy093
Var en alvorlig utfordrende dag på jobb i helsevesenet når jeg lukter alt veldig veldig veldig sterkt... aldri svelget så mye unna og satt opp et så bra pokeransikt før! :wtf:
 
Føler med deg! Det er så overveldende innimellom. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg serr trodd det var salmonella eller noe! :laughing021

Ja, hjelpes. Sitter og brekker meg og føler meg helt ekstremt sulten, selv om jeg akkurat spiste. :p

Glemte forresten å nevne utflod.. hvit som sådan. Stadig noe - jeg pleier ikke ha noen ting. Herrrrlig!
 
Murrer og strekker seg , ømme bryster og fryktelig hormonell :facepalm: men eller er det ikke så gæli, er bare 4+0 så er jo fryktelig tidlig, føles mest som om mensen skal komme snart :nailbiting:
 
Back
Topp