Gravidsymptomer

Tenker og at brun utflod er innafor, og pga celleprøve. :)
Begynt å få litt kvalme som kommer og går.
Hadde det ikke med de to forrige, så håper det bare er noe forbigående :meh:
 
ikke positiv test ennå...
men kjenner på murringer siden EL, ømme bryst, sår brystvorter, metallsmak i munnen, bjeffa til samboern istad... sa æ ælska han etterpå da :laughing025
småkvalm siste to kvelder.. Dpo 5-6
 
Den stikkingen og murringen avtar, og så stikker det litt igjen. Og hvs jeg ikke husker feil (13 år siden forrige svangerskap) så vil de murringene bli borte og du får istedet ligamentsmerter. Stikking kan du kjenne litt innimellom gjennom hele svangerskapet. Det går opp og ned, med både kvalme, stikk, murringer, følsomhet etc. Jeg snakker som om det «bare er å slappe av», men jeg får panikk hver gang jeg er mindre kvalm selv. Det er håpløst frem til man får se baby på ul, egentlig.
Så lenge du ikke blør eller har kjempevondt i magen, eventuelt alle symptomer avtar, så går det som oftest fint❤️ Og heisann! Mens jeg satt og skrev til deg kom jammen kvalmen dundrende- takk og lov :laughing021
Takk for svar :happy: Er første, så vanskelig å vite. I tillegg til at jeg blir helt tullerusk :dead: Huffda, godt det er godt tegn i vårt tilfelle ;)
 
Om mulig så har puppene gått hen og blitt enda mer vonde og grusomme! Klemmer er herved utelukket!
 
4+4
Kvalm, sliten, metallsmak i munnen, murringwr om kvelden og litt ømme pupper.
Tror flere ganger at jeg begynner å blø neseblod for har sånn blodlukt i nesen. Flere som har det?:p
 
4+2
Kvalmen har begynt å melde seg :hungover: Foreløpig kun i korte bølger, og mat hjelper. Så jeg takker og bukker og tar i mot :) Men den trenger gjerne ikke bli sånn kjempeille, for jeg HATER å kaste opp :p:angelic:
 
4+2
Kvalmen har begynt å melde seg :hungover: Foreløpig kun i korte bølger, og mat hjelper. Så jeg takker og bukker og tar i mot :) Men den trenger gjerne ikke bli sånn kjempeille, for jeg HATER å kaste opp :p:angelic:
Gratulerer med kvalme! Min har bare økt mer og mer siden den dukket opp, men jeg har til gode å kaste opp ennå så lenge! :)
 
Gratulerer med kvalme! Min har bare økt mer og mer siden den dukket opp, men jeg har til gode å kaste opp ennå så lenge! :)
Takk! Så lenge jeg slipper å kaste opp er jeg fornøyd :) Bruker du seabands eller noe sånt? Syns du i såfall det hjelper?
 
Takk! Så lenge jeg slipper å kaste opp er jeg fornøyd :) Bruker du seabands eller noe sånt? Syns du i såfall det hjelper?
Nei, jeg har så langt bare pustet og spist meg gjennom elendigheten! Det blir veldig ille hvis jeg rekker å bli sulten, så hemmeligheten er å være i forkant og spise litt hver andre time omtrent! Men blir det kjipere nå, skal jeg prøve et sånt armbånd, tenkte jeg :) kan ikke skade å prøve.
 
Nei, jeg har så langt bare pustet og spist meg gjennom elendigheten! Det blir veldig ille hvis jeg rekker å bli sulten, så hemmeligheten er å være i forkant og spise litt hver andre time omtrent! Men blir det kjipere nå, skal jeg prøve et sånt armbånd, tenkte jeg :) kan ikke skade å prøve.
Jeg har hatt et par liggende siden prøvingen var i planleggingsfasen :hilarious: Prøvde de i stad, mulig de hjalp litt, men mat hjalp definitivt mer!
 
Nei, jeg har så langt bare pustet og spist meg gjennom elendigheten! Det blir veldig ille hvis jeg rekker å bli sulten, så hemmeligheten er å være i forkant og spise litt hver andre time omtrent! Men blir det kjipere nå, skal jeg prøve et sånt armbånd, tenkte jeg :) kan ikke skade å prøve.
Bruker armbånd. Og spiser. Men sliter med å få ned maten så min man sitter ofte sammen med meg og oppmuntrer meg til å få i meg mat... han googler og handler inn... og passer på meg
 
Bruker armbånd. Og spiser. Men sliter med å få ned maten så min man sitter ofte sammen med meg og oppmuntrer meg til å få i meg mat... han googler og handler inn... og passer på meg
Huff, håper det roer seg snart. Snill mann du har i alle fall :)
 
Første symptomer var svimmelhet og kvalme.
I det siste så har jeg også hatt hard mage og mensenkramper, sinnsykt vondt!
 
Første symptomer var svimmelhet og kvalme.
I det siste så har jeg også hatt hard mage og mensenkramper, sinnsykt vondt!
Jeg og var veldig svimmel I begynnelsen, mensen lignende smerter og hard mage. Svimmelheten har gått over for min del. For meg hjalp det å drikke mye mtp svimmelhet.
 
Jeg og var veldig svimmel I begynnelsen, mensen lignende smerter og hard mage. Svimmelheten har gått over for min del. For meg hjalp det å drikke mye mtp svimmelhet.
Ja svimmelheten er borte hos meg også nå. Det som er værst nå er krampene på nettene. De er helt grusomme. Hadde det likt med storesøster.
 
Ja svimmelheten er borte hos meg også nå. Det som er værst nå er krampene på nettene. De er helt grusomme. Hadde det likt med storesøster.

Svimmelheten tok meg på jobb forrige fredag å... der gikk jeg nesten ibakken... forsto ingenting... men skjønte det fort :D
 
I dag har jeg vært uggen ass... vært kvalm store deler av dagen og sjukt trøtt og sliten. Usikker på om det er forkjølelse eller graviditet :p 5+2.
 
Back
Topp