Gravidsymptomer

frk•sillymilly

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Mente jeg leste en tråd om d, men finner ingen, så sikkert smeltehjernen min som er på tur igjen

Hvilke gravidsymptomer har dere? Hva var det første dere merket?

Selv fikk jeg utflod for en ukes tid siden, noe jeg sjelden har til vanlig. Så ble jeg veldig frysen og fikk menslignende kramper. Av og på kvalm fra ikm og mer sulten enn vanlig.
 
Det jeg merket over flere dager før ikm var ømme bryst.
Stusset også over at jeg på dpo 10 fikk lotionaktig utflod, noe jeg aldri kan huske å ha lagt merke til før o_O

Etter ikm har jeg merket:
  • Enda mer ømme bryst
  • Murringer/menssmerter i magen
  • Kvalme
  • Ekstrem trøtthet
  • Slapp/mer sliten enn vanlig
  • Fryser veldig lett
  • Hyppig vannlating
  • Dårligere matlyst enn normalt
 
Det jeg merket over flere dager før ikm var ømme bryst.
Stusset også over at jeg på dpo 10 fikk lotionaktig utflod, noe jeg aldri kan huske å ha lagt merke til før o_O

Etter ikm har jeg merket:
  • Enda mer ømme bryst
  • Murringer/menssmerter i magen
  • Kvalme
  • Ekstrem trøtthet
  • Slapp/mer sliten enn vanlig
  • Fryser veldig lett
  • Hyppig vannlating
  • Dårligere matlyst enn normalt

Utfloden er likt her. Stussa veldig, men turte ikke håpe

Ekstrem trøtthet har jeg også hatt nå siste uken. Helt forferdelig! Men matlysten er nesten mer framtredende enn vanlig. Lyst å spise hele tiden
 
Er det noen som har opplevd å hatt diare/løs/urolig mage fra EL til ikm som symptom? Jeg trodde først det var pga. fest og alkohol lørdag, men det går ikke over.... ikke er det smittsomt heller, som mange magevirus er:dead: føler også at jeg har leamus mellom symfysen og navlen.
 
Før positiv test kjente jeg liksom at det skjedde noe i magen, ble veldig oppblåst og rar, og syntes det stakk mye. Var også litt småuggen, men ikke skikkelig kvalm. Det som fikk meg til å ta test var at jeg ble ekstremt rørt av en lokal konsert fra kulturskolen, noe jeg absolutt ikke ville ha blitt ellers. Og testen var positiv, den! :)
Nå opplever jeg:
  • Kvalme, virker som det holder seg til kvelder.
  • Reagerer på en del lukter
  • Smakssansen er littpå bærtur, liker ikke favorittpålegget mitt lenger f.eks.
  • Ømme pupper har blitt til ømme brystvorter
  • Stikninger i magen/murringer
  • Oppblåst
  • Fryser hele tiden
  • Lett for å gråte
 
Jeg opplevde ekstrem trøtthet forrige svangerskap på denne tida. Nå har jeg begynt å ta multivitaminer og tranpiller. Vet ikke om det er derfor jeg er opplagt men :)

Begynte med smerter i livmora rett etter eggeløsning. Også ømme bryster.

Nå fryser jeg, tisser jeg, promper jeg hele tiden :p haha
 
Er det noen som har opplevd å hatt diare/løs/urolig mage fra EL til ikm som symptom? Jeg trodde først det var pga. fest og alkohol lørdag, men det går ikke over.... ikke er det smittsomt heller, som mange magevirus er:dead: føler også at jeg har leamus mellom symfysen og navlen.

Jeg opplever ofte at jeg får diare rundt den tiden, men har irritabel tarm, så vanskelig å si hva som forårsaker det.
 
Hmmm...
*slakke ledd, og mye ledd som går ut av posisjon. Der er vondt! Var leddene som fikk meg til å ta test 9 Dpo faktisk.
*halsbrann
*kvalme som kommer på morgenen og når jeg er sliten
*Jeg tisser....hele...tiden!
*sulten....hele....tiden!
*stikking og brennende følelse i livmoren
*tett i nesen
*oppblåst og treg mage. Mye luftsmerter
 
Hmmm...
*slakke ledd, og mye ledd som går ut av posisjon. Der er vondt! Var leddene som fikk meg til å ta test 9 Dpo faktisk.
*halsbrann
*kvalme som kommer på morgenen og når jeg er sliten
*Jeg tisser....hele...tiden!
*sulten....hele....tiden!
*stikking og brennende følelse i livmoren
*tett i nesen
*oppblåst og treg mage. Mye luftsmerter

Ao! Ja hørtes ikke godt ut! Håper d blir bedre ❤❤
 
Jeg er altså så trøtt! Er også hjemme alene med guttungen denne uka så det har tatt litt på. Har lagt med samtidig som han hver dag. Ellers fryser jeg konstant og er oppblåst. Har begynt å bli litt småkvalm, håper ikke det eskalerer...
 
Kvalm og ekkel smak i munnen
 
Kjenner så lite, vet jo det er helt normalt, men samtidig frykter jeg at det går som sist siden jeg kjente nada da heller - da var magefølelsen rett.. (Forrige fullgåtte følte jeg meg gravid fra før positiv test.. :) )
 
Kvalm og veldig trøtt o_O
 
4+1
Pjuh... NÅ har kvalmen slått til! Våkna kl 5, veldig kvalm og nesten sliten. Føles ut som om jeg har vært på nach til sent på natta, og at jeg måtte stå opp tidlig :laughing021
Ellers har jeg fått ømmere pupper og enda sårere nipler.. Murrer godt i livmora hver dag, spesielt mot kvelden.
Kjempe glad for alle symptomene jeg har :happy8
 
Jeg er uggen....
 
Er helt latterlig trøtt... Og har litt ømme pupper. Utenom det er det ikke så mye.
 
Back
Topp