Gravidsymptomer

En tråd i 'August 2019' startet av frk•sillymilly, 29 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Huff. Var du også kvalm med første?
    Sist kom kvalmen med et brak 5+0 ca her.. og allerede begynt å bli uggen 4+0 nå :nailbiting:

2. Montro93 Betatt av forumet

- Stikninger i lysken som kommer og går
    - Trøtt og daglig powernap (dette er forsåvidt ikke så uvant til å være meg)
    - Svimmel når jeg reiser meg
    - Til tider helt vilt ømme pupper (gjør vondt å ta av seg bhen om kvelden og å sove på siden), men dette går litt opp og ned. Har dessuten fått mitt første strekkmerke på puppen :signs001

Ellers har jeg sluppet unna kvalmen så langt. Krysser fingrene for at den holder seg unna.

6+1 i dag.

3. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Ikke et minutt med kvalme med første! Så jeg er rimelig sjokkert over tingenes tilstand! Får skylde på at kroppen er blitt 13 år eldre!

4. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Halsbrann! Å fytti katta!

5. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Ånei så kjedelig :eek:
    Jeg håper det blir motsatt for meg :laughing021

6. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Håper virkelig du slipper dette her! Men det kan se ut som om penicillinet jeg har tatt i 7 dager har gjort kvalmen et hakk kjipere også. Har ikke tatt i dag, og kvalmen var litt mer tålelig i dag! Nå er det mer nerver for TUL i morgen som gir meg merkelige bobler i magen! :laughing001

7. bondemamma85 Forumet er livet Vi som prøver :)

Flere som dovner bort i armer og bein ofte?

8. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Idag klarte jeg ikke mer..... måtte bare innom. Jeg hater det egentlig. Turte ikke si det til mannen engang haha

• Morsom Morsom x 1
  9. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jeg og! Utrolig kjedelig

10. Panservogn Flørter med forumet Sensommerbarna 2019

Prøvde først i dag. Tror de hjalp litt. Ble hvertfall levbart. Turte ikke ta de av før seint i kveld. Tar de på i morgen tidlig også. Mulig det er placeboeffekt men det driter jeg i :taunt014 så lenge det føles bedre! Tredje graviditet og kan ikke huske å ha vært så veldig kvalm tidligere. Ble brått bekymra om det er fler inni der :nailbiting:

11. hoppestokken Forumet er livet Sensommerbarna 2019

Har konkludert med at de hjelper litt jeg også! Alle graviditeter er jo forskjellige, håper for din del det bare er en :p

• Liker Liker x 1
  12. onske Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Jeg har lagt merke til at det skjer oftere enn før, skal ikke sitte lenge med kryssa ben før det prikker i foten:shy:

• Enig Enig x 1
  13. xoxojallagirl Glad i forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Sensommerbarna 2019

Jeg har ingen symptomer :( Er snart i uke 7 og håper at symptomene kan komme. Kvalmen kan holde seg unna, da! Den gidder jeg ikke :p

14. Netta^^, Andre møte med forumet

Ja, visst jeg ligger på soffaen, så kan plutselig hele venstre armen dovne bort må bare flytte litt på meg så kommer følelsene tilbake.

15. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Metsllsmaken i munnen!

16. hoppestokken Forumet er livet Sensommerbarna 2019

Ikke så ille kvalm i dag, men brekker meg når jeg går inn på kjøkkenet på jobb :hungover: Skjønner ikke helt hvilken lukt jeg reagerer på:dontknow

17. Strikkemor94 Betatt av forumet Sensommerbarna 2019

Armene, men mulig det er pga at jeg jobber på pc’n hele dagen..

18. Shentz Gift med forumet

Noen som blir svimmel innimellom? Er det er symptom? Blir svimmel når jeg sitter meg opp når jeg har lagt å slappet av/sove

19. Lilly-jo Flørter med forumet

I mine tidligere graviditeter så ble jeg veldig svimmel til tider :p
    Drikk mass e og spis regelmessig :D

20. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Hei! Testet seabands hele dagen- de funker jo!! Takk for tips! Tror du har reddet jula mi! ❤️
    Jeg og brekker meg hele tiden, forresten. Kjøttboller er en av mine største fiender for tiden!

Del denne siden