Gravidsymptomer

Kvalm døgnet rundt. Blir beroliget av kvalmen, samtidig som jeg er glad for påminnelser om at jeg er gravid og alt går som det skal! Håpløs spiral, dette her!
Huff. Var du også kvalm med første?
Sist kom kvalmen med et brak 5+0 ca her.. og allerede begynt å bli uggen 4+0 nå :nailbiting:
 
- Stikninger i lysken som kommer og går
- Trøtt og daglig powernap (dette er forsåvidt ikke så uvant til å være meg)
- Svimmel når jeg reiser meg
- Til tider helt vilt ømme pupper (gjør vondt å ta av seg bhen om kvelden og å sove på siden), men dette går litt opp og ned. Har dessuten fått mitt første strekkmerke på puppen :signs001

Ellers har jeg sluppet unna kvalmen så langt. Krysser fingrene for at den holder seg unna.

6+1 i dag.
 
Huff. Var du også kvalm med første?
Sist kom kvalmen med et brak 5+0 ca her.. og allerede begynt å bli uggen 4+0 nå :nailbiting:
Ikke et minutt med kvalme med første! Så jeg er rimelig sjokkert over tingenes tilstand! Får skylde på at kroppen er blitt 13 år eldre!
 
Ånei så kjedelig :eek:
Jeg håper det blir motsatt for meg :laughing021
Håper virkelig du slipper dette her! Men det kan se ut som om penicillinet jeg har tatt i 7 dager har gjort kvalmen et hakk kjipere også. Har ikke tatt i dag, og kvalmen var litt mer tålelig i dag! Nå er det mer nerver for TUL i morgen som gir meg merkelige bobler i magen! :laughing001
 
Den der kjenner jeg stadig på om dagen, gjerne når jeg begynner å bli litt småkvalm (er mest kvalm når jeg er sulten) :p Håper jeg stort sett klarer å stå imot...
Idag klarte jeg ikke mer..... måtte bare innom. Jeg hater det egentlig. Turte ikke si det til mannen engang haha
 
Syns du seabandene hjelper? Bruker de selv, men syns det er vanskelig å si om det utgjør en forskjell :wacky:

Prøvde først i dag. Tror de hjalp litt. Ble hvertfall levbart. Turte ikke ta de av før seint i kveld. Tar de på i morgen tidlig også. Mulig det er placeboeffekt men det driter jeg i :taunt014 så lenge det føles bedre! Tredje graviditet og kan ikke huske å ha vært så veldig kvalm tidligere. Ble brått bekymra om det er fler inni der :nailbiting:
 
Prøvde først i dag. Tror de hjalp litt. Ble hvertfall levbart. Turte ikke ta de av før seint i kveld. Tar de på i morgen tidlig også. Mulig det er placeboeffekt men det driter jeg i :taunt014 så lenge det føles bedre! Tredje graviditet og kan ikke huske å ha vært så veldig kvalm tidligere. Ble brått bekymra om det er fler inni der :nailbiting:
Har konkludert med at de hjelper litt jeg også! Alle graviditeter er jo forskjellige, håper for din del det bare er en :p
 
Jeg har ingen symptomer :( Er snart i uke 7 og håper at symptomene kan komme. Kvalmen kan holde seg unna, da! Den gidder jeg ikke :p
 
Metsllsmaken i munnen!
 
Ikke så ille kvalm i dag, men brekker meg når jeg går inn på kjøkkenet på jobb :hungover: Skjønner ikke helt hvilken lukt jeg reagerer på:dontknow
 
Noen som blir svimmel innimellom? Er det er symptom? Blir svimmel når jeg sitter meg opp når jeg har lagt å slappet av/sove
 
Ikke så ille kvalm i dag, men brekker meg når jeg går inn på kjøkkenet på jobb :hungover: Skjønner ikke helt hvilken lukt jeg reagerer på:dontknow
Hei! Testet seabands hele dagen- de funker jo!! Takk for tips! Tror du har reddet jula mi! ❤️
Jeg og brekker meg hele tiden, forresten. Kjøttboller er en av mine største fiender for tiden!
 
Back
Topp