Gravidsymptomer

En tråd i 'August 2019' startet av frk•sillymilly, 29 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Klarfornestemann Forelsket i forumet Marsboerne2017 Sensommerbarna 2019

Veldig varierende symptomer nå! Ene dagen er jeg kvalm og uvel - dagen etter merker jeg absolutt ingenting.

2. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Åå, det høres ikke noe hyggelig ut! Håper alt står bra til allikevel! ❤️Kjedelig å måtte bekymre seg sånn!

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. Klarfornestemann Forelsket i forumet Marsboerne2017 Sensommerbarna 2019

4. Navi Gift med forumet VIP Januar 2017

Takk :Heartred Det håper virkelig jeg og! Selv om erfaringen med MA tidligere i høst nok gjør meg mer pessimistisk enn tidligere...

Last edited: 22 Des 2018
  5. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Andre som opplever at symptomene kommer og går?
    Ene dagen ligger jeg rett ut og holder knapt noe nede og neste dag et jeg i tipptopp form.. vondt i puppene og murring i livmor for så neste dag å ikke ha murring noe sted! o_O:confused:

6. RosaFlammer Flørter med forumet Sensommerbarna 2019

For to dager siden kom det en helt sinnsyk kvalmebølge.
    I går hadde jeg ingen symptomer.
    Men i dag kom kvalmen (heldigvis) tilbake :p

• Liker Liker x 2
  7. Navi Gift med forumet VIP Januar 2017

Venter (håper) på at de skal komme tilbake, men hatt veldig lite de siste par dagene nå ja, mot at jeg måtte spise kjeks fra sengen om morgenen for 2 dager siden...

8. RosaFlammer Flørter med forumet Sensommerbarna 2019

Kvalmen er nesten helt borte.. Det er både deilig og skummelt :sorry:

• Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  9. hoppestokken Forumet er livet Sensommerbarna 2019

Må le litt av meg selv. Det ene øyeblikket bekymrer jeg meg over at puppene ikke er sååå ømme i en stram sports-bh. Det neste uffer jeg meg over at jeg er så kvalm:hungover: Litt av et styr med denne symptomjakten :hilarious:

• Enig Enig x 4
  10. Dahlia Gift med forumet JuniJubel2021

Samme her!

• Enig Enig x 1
  11. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

5 uker i dag og har det akkurat slik :)
    Blir småtullete for ene dagen er jeg bekymret fordi jeg ikke har symptomer og neste dag når jeg kaster opp alt jeg får i meg angrer jeg på at jeg ønsket meg symptomer :dance008
    Kan jo ha sånne hyggelige symptomer da :smiley-ashamed008:smiley-angelic006

12. Storkene Elsker forumet Septemberbarna 2019 ♡Junigull 2016♡ Sensommerbarna 2019

Nå synes jeg kvalmen er litt bedre og det er jo greit, men samtidig litt urovekkende...

• Informativ Informativ x 2
  13. Lilleludde Glad i forumet Sensommerbarna 2019

I morgen er jeg 9 uker. Kvalmen har faktisk gitt seg litt. Den er ikke så merkant hele dagen, men kommer heller i tak når jeg ikke har fått i meg frokost enda. Håper det fortsetter sånn framover.

• Optimistisk Optimistisk x 2
  14. Prøvemilla Glad i forumet Assistert-jentene

Jeg er uvell, formen er rar! Ikke akkurat kvalm, men vondt i magen og slapp .... føler meg småkvalm før jeg må på do osv!!
    ØMME PUPPER!!
    Trøtt..
    Vanvittig god luktesans, som er pyton!!

Håper formen stiger snart, orker ikke føle meg som ett dass i 9 mnd!

15. frupingvin Elsker forumet MayDay2021 Sensommerbarna 2019

Har det på samme måte i dag. Føler et press nede i magen og får vondt/ blir kvalm etter jeg har spist/før jeg går på do. Løper også på do hele(!!) tiden og er skikkelig trøtt:dead:

16. Navi Gift med forumet VIP Januar 2017

Kommer meg seriøst ikke på do lenger... Det må da være et symptom, men fy, tar heller kvalmen tilbake enn forstoppelse i flere dager :(

17. Snaartmammatilto Betatt av forumet Julegavene 2019

Sånn er det her også! 5+3 i dag. Blir smårar av å tyde symptomer dagen lang:wideyed:

• Enig Enig x 1
  18. hoppestokken Forumet er livet Sensommerbarna 2019

Har vært så fornøyd med behagelige symptomer. Akkurat nok til at jeg kjenner det er noe på gang, men ikke verre enn at jeg fungerer. I dag har jeg følt meg komatøs hele dagen, var hardt med jobb igjen etter nesten en uke fri :dead: Kvalmen har også vært verre i dag. Håper det bare er fordi det var uvant med jobb i dag, ikke en forsmak på de neste 6-8 ukene :hungover:

19. Shep Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Kvalme, vonde bryst, begge deler er værst på natta så sliter med søvn.
    Trett, humørsvingninger (stakkars mannen :schocked028), FRYSER, oppblåst, absolutt ingen matlyst men konstant fysen på «noe»...

Er ikke lett, kan partner overta noen symptomer? :laughing002

• Enig Enig x 3
  20. Anni94 Elsker forumet Vårspirene 2021

Ømme bryst, oppkast og kvalm i sittende/stående, samt sover 12 timer i døgnet!

Del denne siden