Gravidsymptomer

Veldig varierende symptomer nå! Ene dagen er jeg kvalm og uvel - dagen etter merker jeg absolutt ingenting.
 
På snart tredje dagen er absolutt ALT av symptomer borte... Ikke kvalm, ikke ømme brystvorter, finnes ikke trøtt og har fått tilbake menssmertene som hadde vært borte en stund - nå kjennes det ut som jeg skal begynne å blø hvert øyeblikk innimellom. Kjenner det er fryktelig vanskelig å være optimistisk nå. :( Tror det må bli en ny (privat) TUL rett over jul.
Åå, det høres ikke noe hyggelig ut! Håper alt står bra til allikevel! ❤️Kjedelig å måtte bekymre seg sånn!
 
Åå, det høres ikke noe hyggelig ut! Håper alt står bra til allikevel! ❤️Kjedelig å måtte bekymre seg sånn!
Takk :Heartred Det håper virkelig jeg og! Selv om erfaringen med MA tidligere i høst nok gjør meg mer pessimistisk enn tidligere...
 
Last edited:
Andre som opplever at symptomene kommer og går?
Ene dagen ligger jeg rett ut og holder knapt noe nede og neste dag et jeg i tipptopp form.. vondt i puppene og murring i livmor for så neste dag å ikke ha murring noe sted! o_O:confused:
 
Andre som opplever at symptomene kommer og går?
Ene dagen ligger jeg rett ut og holder knapt noe nede og neste dag et jeg i tipptopp form.. vondt i puppene og murring i livmor for så neste dag å ikke ha murring noe sted! o_O:confused:
Venter (håper) på at de skal komme tilbake, men hatt veldig lite de siste par dagene nå ja, mot at jeg måtte spise kjeks fra sengen om morgenen for 2 dager siden...
 
Må le litt av meg selv. Det ene øyeblikket bekymrer jeg meg over at puppene ikke er sååå ømme i en stram sports-bh. Det neste uffer jeg meg over at jeg er så kvalm:hungover: Litt av et styr med denne symptomjakten :hilarious:
 
Veldig varierende symptomer nå! Ene dagen er jeg kvalm og uvel - dagen etter merker jeg absolutt ingenting.
5 uker i dag og har det akkurat slik :)
Blir småtullete for ene dagen er jeg bekymret fordi jeg ikke har symptomer og neste dag når jeg kaster opp alt jeg får i meg angrer jeg på at jeg ønsket meg symptomer :dance008
Kan jo ha sånne hyggelige symptomer da :smiley-ashamed008:smiley-angelic006
 
Nå synes jeg kvalmen er litt bedre og det er jo greit, men samtidig litt urovekkende...
 
I morgen er jeg 9 uker. Kvalmen har faktisk gitt seg litt. Den er ikke så merkant hele dagen, men kommer heller i tak når jeg ikke har fått i meg frokost enda. Håper det fortsetter sånn framover.
 
Jeg er uvell, formen er rar! Ikke akkurat kvalm, men vondt i magen og slapp .... føler meg småkvalm før jeg må på do osv!!
ØMME PUPPER!!
Trøtt..
Vanvittig god luktesans, som er pyton!!

Håper formen stiger snart, orker ikke føle meg som ett dass i 9 mnd!
 
Jeg er uvell, formen er rar! Ikke akkurat kvalm, men vondt i magen og slapp .... føler meg småkvalm før jeg må på do osv!!
ØMME PUPPER!!
Trøtt..
Vanvittig god luktesans, som er pyton!!

Håper formen stiger snart, orker ikke føle meg som ett dass i 9 mnd!

Har det på samme måte i dag. Føler et press nede i magen og får vondt/ blir kvalm etter jeg har spist/før jeg går på do. Løper også på do hele(!!) tiden og er skikkelig trøtt:dead:
 
Kommer meg seriøst ikke på do lenger... Det må da være et symptom, men fy, tar heller kvalmen tilbake enn forstoppelse i flere dager :(
 
Andre som opplever at symptomene kommer og går?
Ene dagen ligger jeg rett ut og holder knapt noe nede og neste dag et jeg i tipptopp form.. vondt i puppene og murring i livmor for så neste dag å ikke ha murring noe sted! o_O:confused:
Sånn er det her også! 5+3 i dag. Blir smårar av å tyde symptomer dagen lang:wideyed:
 
Har vært så fornøyd med behagelige symptomer. Akkurat nok til at jeg kjenner det er noe på gang, men ikke verre enn at jeg fungerer. I dag har jeg følt meg komatøs hele dagen, var hardt med jobb igjen etter nesten en uke fri :dead: Kvalmen har også vært verre i dag. Håper det bare er fordi det var uvant med jobb i dag, ikke en forsmak på de neste 6-8 ukene :hungover:
 
Kvalme, vonde bryst, begge deler er værst på natta så sliter med søvn.
Trett, humørsvingninger (stakkars mannen :schocked028), FRYSER, oppblåst, absolutt ingen matlyst men konstant fysen på «noe»...

Er ikke lett, kan partner overta noen symptomer? :laughing002
 
Back
Topp