Gravidsymptomer

Kvalmen er tilbake og brystene er vanvittig vonde :-( kan ikke huske at de var så vonde sist.
 
Kvalmen kommer og går! Trøtt hele tiden! Gruer meg til ferien er over og jeg skal fungere på jobb igjen :hilarious:
 
OG føler meg som en fjortiss igjen! Jeg forstår at det virkelig er en filleting, men verden raser sammen/jeg klikker i vinkel - reaksjoner helt ut av proporsjoner :shy:
 
Gruer meg også! Klarer ikke se for meg hvordan jeg skal fungere som vanlig.
Før jul hadde jeg et par dager jeg droppet felleslunsj og tok en powernap på kontoret - takknemlig for at vi ikke har åpent kontorlandskap :laughing021
 
OG føler meg som en fjortiss igjen! Jeg forstår at det virkelig er en filleting, men verden raser sammen/jeg klikker i vinkel - reaksjoner helt ut av proporsjoner :shy:

Samme haha! Klikka på at en fyr på butikken brukte lang tid på å finne det han skulle ha???? Hva i all verden skal jeg bli irritert av det for??
 
Jeg er blitt uggen nå, spesielt hvis jeg ikke har spist noe på en stund! Sinnsykt irriterende!
 
I dag begynte jeg først å gråte av frustrasjon fordi vi ikke hadde planlagt dagen godt nok, også begynte jeg å gråte gledestårer når mannen fant frem penn og papir og tegnet en timeplan. Stakkars fyr :wacky:
 
I dag begynte jeg først å gråte av frustrasjon fordi vi ikke hadde planlagt dagen godt nok, også begynte jeg å gråte gledestårer når mannen fant frem penn og papir og tegnet en timeplan. Stakkars fyr :wacky:
Haha! Høres kjent ut gitt!!
Fordelen for mannen er jo at de ved jevne mellomrom får være SUPERHELT for småting :joyful:

Jeg har akkurat sendt mannen på butikken for is! Men nå ble jeg plutselig veldig kvalm :shy:
 
Haha! Høres kjent ut gitt!!
Fordelen for mannen er jo at de ved jevne mellomrom får være SUPERHELT for småting :joyful:

Jeg har akkurat sendt mannen på butikken for is! Men nå ble jeg plutselig veldig kvalm :shy:

Hehe! Noen fordeler må det være :D Begynte også å hulke av glede over å se han igjen etter å ha vært borte to dager, så det er jo alltids noe?

Jeg er en av de «heldige» som merker PMS veldig godt, men dette er altså en helt ny liga av humørsvingninger. :rolleyes:
 
Før jul hadde jeg et par dager jeg droppet felleslunsj og tok en powernap på kontoret - takknemlig for at vi ikke har åpent kontorlandskap :laughing021

Så deilig å ha muligheten til det! Jeg deler kontor med to andre, tror de hadde ant ugler i mosen om jeg skulle prioritert soving fremfor mat på jobb:smiley-bounce022
 
Jeg har hatt ømme pupper et par uker nå, men altså nå.. AUUU:arghh: Følte med brått ekstremt gravid med en gang jeg bikket 6 uker :hilarious:
 
4+3 her.
Ømme bryster som kommer å går. (Helt sykt sensitive brystvorter!)
Murringer som kommer å går.
Forstoppa/tregt system :sour:
Susing i øra! Vet ikke om dette er ett symptom eller ikke :angelic:
Sulten hele tiden..
Økt utflod, må bruke truseinnlegg.
 
Last edited:
Noen som har merket at brystene er mer sensitiv for kulde? Blir kald med en gang og da gjør de enda mer vondt...
 
Back
Topp