Gravidsymptomer

Her har jaggu meg smaks og luktesansen endret seg og, enda mer på listen :D Ikke at jeg trenger mer
 
Her er jeg enda veldig kvalm, ekstrem trøtt også puppene da, auau :wtf:
 
Ganske sikker på at jeg har fått kynnere :eek:
Synes det er altfor tidlig!
Veldig ubehagelig og jeg tror det blir verre av julestresset.

Noen andre som opplever det?
 
Ganske sikker på at jeg har fått kynnere :eek:
Synes det er altfor tidlig!
Veldig ubehagelig og jeg tror det blir verre av julestresset.

Noen andre som opplever det?
Jeg hadde det forrige svangerskap, og ble faktisk sykemeldt.
Det var ikke kynnere, bare kraftige murringer i livmor som ble verre av anstrengelser. Det gav seg i uke 13-14 ish.
 
Kvalm døgnet rundt. Blir beroliget av kvalmen, samtidig som jeg er glad for påminnelser om at jeg er gravid og alt går som det skal! Håpløs spiral, dette her!
 
Kvalm døgnet rundt. Blir beroliget av kvalmen, samtidig som jeg er glad for påminnelser om at jeg er gravid og alt går som det skal! Håpløs spiral, dette her!
Skjønner deg godt! Min er heldigvis levelig enda, men ubehagelig er det. Samtidig veldig betryggende :Heartred
 
Kvalm! Ut av en annen verden. Kom i går, 5+4. Eg døyr! Neida....men er det mulig?? :hungover::wtf:
 
Til å føle at jeg kun har ømme pupper og mensmurringer, så har lista begynt å bli lang.

- Dårlig matlyst
- Kvalme
- Konstant sulten (passer bra med dårlig matlyst.. eh)
- Frysen
- Ømme bryster
- Økt utflod (for mye informasjon?)
- Null søtsug (Er det ett symptom i det hele tatt?)
- Stinn/støl og stikninger litt her og der
- Mensmurringer (ikke like mye nå)
- Plutselig på gråten, uten grunn

Jeg er også blitt hes, om det er ett symptom eller ei - det har jeg ikke peiling på. Godt mulig jeg bare er en smule syk :yuck:
 
Her ligges det under pledd med seaband på hver arm. Godt arbeidsdagen var kort!
 

Vedlegg

  • Snapchat-1952686789.jpg
    Snapchat-1952686789.jpg
    792,8 KB · Visninger: 8
Jeg troooor min kvalme er litt bedre, og tror kanskje det er fordi jeg ikke tar penicillin mer! Den er liksom overkommelig på noe vis nå!
 
Er 4+1 i dag og har gått fra ingen symptomer til både ømme pupper og endel murringer. Murringene er på en måte både betryggende og nervepirrende på én gang, sjekker etter blod hele tiden. Håper nervene roer seg litt etterhvert, for akkurat nå er det det verste :nailbiting:
 
Til å føle at jeg kun har ømme pupper og mensmurringer, så har lista begynt å bli lang.

- Dårlig matlyst
- Kvalme
- Konstant sulten (passer bra med dårlig matlyst.. eh)
- Frysen
- Ømme bryster
- Økt utflod (for mye informasjon?)
- Null søtsug (Er det ett symptom i det hele tatt?)
- Stinn/støl og stikninger litt her og der
- Mensmurringer (ikke like mye nå)
- Plutselig på gråten, uten grunn

Jeg er også blitt hes, om det er ett symptom eller ei - det har jeg ikke peiling på. Godt mulig jeg bare er en smule syk :yuck:


Jeg har også mista lysten på søtsaker! Haha! Rare greier
 
Back
Topp