Gravidsymptomer

Oppblåst, kvalm på morgenen, fortsatt ømme pupper og fortsatt lett sliten og trøtt

Kvalm på morgenen, midt på dagen, ettermiddagen, kvelden og natta. Får ei kraftig kule hver 2.-3. Time. Litt fint, litt kjipt. Har overromantisert det å gå gravid veldig, merker jeg. :laughing021

Og så var vi i gang med å våkne på natten for å tisse! Og humørsvingningene- stakkars gutta i huset her! :smiley-angelic008

Følelsesmenneske! Og kvalm. Herregud så kvalm.

Samme her, ass! Her om dagen sto jeg bare rett opp og ned og ropte høyt- det var så sinnsykt overveldende med den kvalmen!
Huffda... jeg tror det kan ha sammenheng med at det var en lang dag igår og.. er oppe med frøkna natta gjennom om (ammer) og hun har tannfrembrudd så det gjør nok og "susen"..

Ømme bryster og jevnlige stikk i venstre del i magen. Dette har jeg hatt siden 4dpo, men nå er det sterkere. Er kvalm også, men det har jeg generelt et problem med. Mye gul utlod har også dukket opp sammen med en rennende følelse.

Ellers så har jeg skikkelig vond i halsen, men vet ikke om det er et symptom.

Jeg fikk faktisk en følelse om at det kom til å klaffe under el denne gangen. Ansiktet mitt var fult av kviser og jeg har aldri sett så mye elslim før.

I dag er jeg 4+1 :)

Last edited:
Tror jeg har fått det meste av symptomer nå.
Kvalmen førte nesten til oppkast i dag og jeg har store problemer med temperamentet :shifty:
Hater å være gravid. Jeg blir så ustabil og slitsom :sad015

Huffda... jeg tror det kan ha sammenheng med at det var en lang dag igår og.. er oppe med frøkna natta gjennom om (ammer) og hun har tannfrembrudd så det gjør nok og "susen"..

Såpass, ja! Min er straks 13 år, så jeg ammer IKKE :laughing021
Tror bare dette er en av de mindre enkle graviditetene, rett og slett. Eller så er det fem unger eller noe :schocked028

Puppene mine er så vonde at man nesten ikke kan bære borti dem nå. Ellers bare murringer i magen, særlig på kvelden. Ingen øvrige symptomer så vidt jeg kan merke. :p 4+3

Såpass, ja! Min er straks 13 år, så jeg ammer IKKE :laughing021
Tror bare dette er en av de mindre enkle graviditetene, rett og slett. Eller så er det fem unger eller noe :schocked028
Ha! 5 unger, det hadde vært noe!

Brystvortene mine er kuttet av/rundt tre ganger, og jeg har ingen brystvev og melkekjertler igjen. Nervene i brystvortene er relativt skadet og har i 4 år hatt lite følelse i dem. Men fy flate så vonde de er nå! Rett og slett ubehagelig. Jeg går med sånne proteser i bhen og de er borti brystvortene når jeg beveger meg. Kjennes ut som store skrubbsår bak

Brystvortene mine er kuttet av/rundt tre ganger, og jeg har ingen brystvev og melkekjertler igjen. Nervene i brystvortene er relativt skadet og har i 4 år hatt lite følelse i dem. Men fy flate så vonde de er nå! Rett og slett ubehagelig. Jeg går med sånne proteser i bhen og de er borti brystvortene når jeg beveger meg. Kjennes ut som store skrubbsår bak
Au!
Hvorfor kuttet tre ganger?
Tok de bort alt innhold, men du fikk beholde litt hud og brystvorter, eller hvordan gjorde de det?
Nysgjerrig siden jeg muligens på gjennom dette selv om noen år og har aldri møtt noen som har fjernet brystene før det er kreft i dem.

Au!
Hvorfor kuttet tre ganger?
Tok de bort alt innhold, men du fikk beholde litt hud og brystvorter, eller hvordan gjorde de det?
Nysgjerrig siden jeg muligens på gjennom dette selv om noen år og har aldri møtt noen som har fjernet brystene før det er kreft i dem.
Fjerner innholdet, beholdt huden. Ble tre ganger grunnet de satt inn proteser, byttet og tilslutt fjernet da de ikke fubket foe meg

Fjerner innholdet, beholdt huden. Ble tre ganger grunnet de satt inn proteser, byttet og tilslutt fjernet da de ikke fubket foe meg
Åå, da skjønner jeg :) Synd at du måtte gjennom så mye når det ikke fungerte.

Hormonella her og, og lavt blodtrykk. Var hos legen i går, fikk beskjed om å drikke mye mer vann for å se om det hjelper.

Back
Topp