Jeg virkelig elsker dette synet <3 tatt på ikm dagen. Sluttet å teste etter det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarEl kan ha vært tidligere ja
Gratulerer!Her er mine. Tatt i morges, 4+0. Kom som en overraskelse på oss dette, men lillebror/søster er veldig velkommen til oss Vis vedlegget 205062Vis vedlegget 205063
Gratulerer! veldig lett å se strekeneVis vedlegget 205098
Nederst tatt i dag, er 3+4
TakkGratulerer! veldig lett å se strekene
Gratulerer så mye det gjorde ikke jeg heller! Jeg fikk samme resultat på lørdag! Og det var faktisk veldig godt!
Kommet meg til 2-3!! Det gjorde jeg ikke før jeg mistet sist
Kjenner jeg kunne glede meg litt over dette nå faktisk! Fortsatt nervøs da, men alle de riktige tegnene på at det skal gå bra er tilstedeGratulerer så mye det gjorde ikke jeg heller! Jeg fikk samme resultat på lørdag! Og det var faktisk veldig godt!
Oi den var sterk! Ta digitalHei! Denne er tatt lørdag morgen. Veldig usikker på når el var, men tror jeg er i uke 4 eller 5.
Vis vedlegget 205234
Du er ikke alene om å være testoman! Jeg fikk 2-3 på digital på fredag! Skal ta ny på onsdag eller torsdag tror jeg! Så håper den lyser 3+Testoman Men var veldig interessert i å se om HCG hadde steget. 5+4 i dag. Steget siden lørdag.Vis vedlegget 205230