Isa28
Glad i forumet
Den var sterk og fin!Hei! Denne er tatt lørdag morgen. Veldig usikker på når el var, men tror jeg er i uke 4 eller 5.
Vis vedlegget 205234
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var sterk og fin!Hei! Denne er tatt lørdag morgen. Veldig usikker på når el var, men tror jeg er i uke 4 eller 5.
Vis vedlegget 205234
Er den? Ja, kanskje detOi den var sterk! Ta digital
Det trenger du ikke være Den reagerer på hcg. Ikke sikkert du er like langt på vei som du selv tror heller. Så lenge du ikke blør, så ville jeg prøvd å slappe av ❤Jeg fikk kun 1-2 på CBD i dag... skal egentlig være 4+1 i dag. Blir jo litt bekymret da.Vis vedlegget 205283
Fikk det samme jeg å på lik antall uker, jeg følte like mye bekrymring.Jeg fikk kun 1-2 på CBD i dag... skal egentlig være 4+1 i dag. Blir jo litt bekymret da.Vis vedlegget 205283
Åh. Heldig!! jeg ønsker meg sånn 3+. Fikk 1-2 på IKM. Og vet ikke når jeg skal tørre å ta neste. Føler ikke strekene blir sterke heller.. redd dette ikke går veien.Nå kan jeg slutte med testinga
Vis vedlegget 205542
Jeg tok de med en ukes mellomrom Huff, jeg skjønner deg så godt! Jeg hadde det sånn sist jeg var gravid! Har du bilde?Åh. Heldig!! jeg ønsker meg sånn 3+. Fikk 1-2 på IKM. Og vet ikke når jeg skal tørre å ta neste. Føler ikke strekene blir sterke heller.. redd dette ikke går veien.
Så de nå foressten! Du kan jo dra å ta en hcg som du sier, så får du et svarÅh. Heldig!! jeg ønsker meg sånn 3+. Fikk 1-2 på IKM. Og vet ikke når jeg skal tørre å ta neste. Føler ikke strekene blir sterke heller.. redd dette ikke går veien.
Gratulerer så myeTesten min 11 dpo
Ja, prøvde å få meg time- men fikk ikke før torsdag om en uke.. syns det var lenge til, jeg.Så de nå foressten! Du kan jo dra å ta en hcg som du sier, så får du et svar
Oi, det var lenge til, ja! Men håper du får et positivt svar og at testene dine blir sterkere Har du prøvd å ta digital?Ja, prøvde å få meg time- men fikk ikke før torsdag om en uke.. syns det var lenge til, jeg.
Håper også at de blir sterke altså! Ja, tok en digital på IKM, fikk 1-2. Har enda en liggende, litt usikker på når jeg skal tørre å ta den..? har 3-4 strimler igjen, så fortsetter å ta dem til det er tomt. Apper sier at jeg er 4+3 i dag, men tviler på det stemmer. Trøster meg med at jeg testet negativt helt frem til 5+0 i forrige svangerskap, ble en frisk og fin gutt av det. Så håper dette går veien!Oi, det var lenge til, ja! Men håper du får et positivt svar og at testene dine blir sterkere Har du prøvd å ta digital?
Du kan jo prøve en digital igjen en uke etter du tok den andre? Jeg er testoman Sikkert tatt 15 strimler tilsammen, haha!Håper også at de blir sterke altså! Ja, tok en digital på IKM, fikk 1-2. Har enda en liggende, litt usikker på når jeg skal tørre å ta den..? har 3-4 strimler igjen, så fortsetter å ta dem til det er tomt. Apper sier at jeg er 4+3 i dag, men tviler på det stemmer. Trøster meg med at jeg testet negativt helt frem til 5+0 i forrige svangerskap, ble en frisk og fin gutt av det. Så håper dette går veien!