Graviditetstester

a3c2520831194ce4a6dee86eba033e91
bare måtte;);) resultatet passer fint med at jeg er 4+4 I dag:D:D
Wee! Jeg også skal ta en digital, enten ikveld eller på fredag! Satser på at den viser 2-3 :D Gir meg ikke før jeg får 3+ :p
 
Okei, mulig jeg også har termin 1 juli og ikke 2 juli. Benyttet terminkalkulatoren her på BV. Men får vel uansett termin på UL, bare artig å ha nedtelling:D

Ja, enig, om det blir pluss minus noen dager spiller liten rolle, men at vi da er 4+6 i dag i hvertfall :D
 
Her er min i dag, 4+6! Hurra :)

IMG_2295.JPG
 
Jeg er 4+0 idag men på den digitale så får jeg opp bare 1-2 uker, ser det er flere av dere som har fått 2-3/3+ når dere er i uke 4+0 eller mer.
Nå ble jeg litt bekymret kjenner jeg:nailbiting:
 
Jeg er 4+0 idag men på den digitale så får jeg opp bare 1-2 uker, ser det er flere av dere som har fått 2-3/3+ når dere er i uke 4+0 eller mer.
Nå ble jeg litt bekymret kjenner jeg:nailbiting:

Ikke bekymre deg så mye for det, hcg er vedlig individuelt, det som er viktig er at stigningen er normal, ikke hvor mye hcg det er, sånn jeg har forstått det ihvertfall :)
 
Mine tester. Var litt spent på om den digitale ville slå ut da strimlene er ganske svake! Øverste fra onsdag (ikm), nederste fra torsdag. Digital fra i ettermiddag, fredag!IMG_6774.JPG IMG_6775.JPG
 
At jeg måtte.. tok en digital på tirsdag (4+5) som viste 2-3 uker.. tok en ny i dag med et håp om å møte 3+... neida... 5+2 i dag og fortsatt 2-3.. skulle ikke vært lov å teste mer enn en gang hver...
 
Back
Topp