Isa28
Glad i forumet
Wee! Jeg også skal ta en digital, enten ikveld eller på fredag! Satser på at den viser 2-3 Gir meg ikke før jeg får 3+bare måtte resultatet passer fint med at jeg er 4+4 I dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wee! Jeg også skal ta en digital, enten ikveld eller på fredag! Satser på at den viser 2-3 Gir meg ikke før jeg får 3+bare måtte resultatet passer fint med at jeg er 4+4 I dag
Okei, mulig jeg også har termin 1 juli og ikke 2 juli. Benyttet terminkalkulatoren her på BV. Men får vel uansett termin på UL, bare artig å ha nedtelling
Så fine rosa streker gratulererVis vedlegget 204581 Tatt halv 5 i dag
Så fine rosa streker gratulerer
Hurra! Håper min også lyser 3+ neste gang jeg tar en!
Jeg er 4+0 idag men på den digitale så får jeg opp bare 1-2 uker, ser det er flere av dere som har fått 2-3/3+ når dere er i uke 4+0 eller mer.
Nå ble jeg litt bekymret kjenner jeg
Syns strimlene mine ser mye likt ut, tror det er med på bekymringeneIkke bekymre deg så mye for det, hcg er vedlig individuelt, det som er viktig er at stigningen er normal, ikke hvor mye hcg det er, sånn jeg har forstått det ihvertfall
Haha jeg går nok på samme smellen etterhvertAt jeg måtte.. tok en digital på tirsdag (4+5) som viste 2-3 uker.. tok en ny i dag med et håp om å møte 3+... neida... 5+2 i dag og fortsatt 2-3.. skulle ikke vært lov å teste mer enn en gang hver...
Såvidt en synlig strek på mine strips også. De er nok ikke særlig sensitive !Mine tester. Var litt spent på om den digitale ville slå ut da strimlene er ganske svake! Øverste fra onsdag (ikm), nederste fra torsdag. Digital fra i ettermiddag, fredag!Vis vedlegget 204868 Vis vedlegget 204869
Haha jeg går nok på samme smellen etterhvert