Graviditetstester

Flere enn meg som har tatt flere tester etter dere har testet positivt? :rolleyes: *testoman*....
 
Her er mine fra i dag, 16 dpo, 4+2 :D

IMG_2080.JPG
 
Her er min i dag, 14 dpo (ikm) :)

IMG_2253.JPG.jpeg
 
Oi, så fine streker! :D Mine er ikke såå sterke enda :p

Men jeg fikk positiv allerede 8 dpo! Så de har hatt en del dager på seg. Også er jeg nok en av de som produserer mye hcg fort, har vært sånn ved alle svangerskap! Det er så store individuelle forskjeller, så håper du ikke kaster bort tid på å bekymre deg for det!! :)
 
Men jeg fikk positiv allerede 8 dpo! Så de har hatt en del dager på seg. Også er jeg nok en av de som produserer mye hcg fort, har vært sånn ved alle svangerskap! Det er så store individuelle forskjeller, så håper du ikke kaster bort tid på å bekymre deg for det!! :)
Jeg er veldig flink til å bekymre meg! Det som irriterer meg grenseløst :oops: En av grunnene er nok fordi jeg har mistet to ganger før, og livredd for at det skal skje igjen!
 
Jeg er veldig flink til å bekymre meg! Det som irriterer meg grenseløst :oops: En av grunnene er nok fordi jeg har mistet to ganger før, og livredd for at det skal skje igjen!

Jeg kan godt forstå det! Jeg har "bare" mistet en gang, men det har gjort noe med meg og! Måtte de første usikre ukene gå fort som fyyyyy!!! :)
 
Gratulerer Isa28!! Godt å se at det klaffet igjen såpass kjapt for deg❤️
 
HImageUploadedByBV Forum1477306292.199099.jpg her er mine tester, svake enda men tror jeg er 10 dpo idag :)
 
Tusen takk :) Nå håper jeg bare spira klamrer seg fast denne gangen! Hvordan går det med deg? :)
Jeg krysser fingrene for deg! Alt er bra med meg, ser ut som den satt seg godt denne gangen❤️ Ser ut som det kanskje blir ei lita jente som titter ut i april, hihi :)
 
ev2jap.jpg
her er mine som er tatt torsdag, fredag og søndag.. den øverste er nyest og ikke helt tørr... synes ikke de er så sterke? Har kjøpt med ukeindikator som jeg skal ta i morgen tidlig:)
 
Back
Topp