Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere enn meg som har tatt flere tester etter dere har testet positivt? *testoman*....
Oi, så fine streker! Mine er ikke såå sterke enda
Bra vi er flere! Men kjenner jeg stresser meg selvHehehehe ja testet i stad for jeg ville. Elsker å se strekene
Ja! Nå håper jeg mine blir skikkelig sterke snart altså!Eh, JA! Hver dag!! Det er jo så gøy!!
Oi, så fine streker! Mine er ikke såå sterke enda
Jeg er veldig flink til å bekymre meg! Det som irriterer meg grenseløst En av grunnene er nok fordi jeg har mistet to ganger før, og livredd for at det skal skje igjen!Men jeg fikk positiv allerede 8 dpo! Så de har hatt en del dager på seg. Også er jeg nok en av de som produserer mye hcg fort, har vært sånn ved alle svangerskap! Det er så store individuelle forskjeller, så håper du ikke kaster bort tid på å bekymre deg for det!!
Jeg er veldig flink til å bekymre meg! Det som irriterer meg grenseløst En av grunnene er nok fordi jeg har mistet to ganger før, og livredd for at det skal skje igjen!
Ja, håper de flyr avgårdeJeg kan godt forstå det! Jeg har "bare" mistet en gang, men det har gjort noe med meg og! Måtte de første usikre ukene gå fort som fyyyyy!!!
Japp! 14. juni )Da har vel du termin i juni??
Tusen takk Nå håper jeg bare spira klamrer seg fast denne gangen! Hvordan går det med deg?Gratulerer Isa28!! Godt å se at det klaffet igjen såpass kjapt for deg
Jeg krysser fingrene for deg! Alt er bra med meg, ser ut som den satt seg godt denne gangen Ser ut som det kanskje blir ei lita jente som titter ut i april, hihiTusen takk Nå håper jeg bare spira klamrer seg fast denne gangen! Hvordan går det med deg?
Takk Å, så bra! Så koslig med ei lita jenteJeg krysser fingrene for deg! Alt er bra med meg, ser ut som den satt seg godt denne gangen Ser ut som det kanskje blir ei lita jente som titter ut i april, hihi